Όταν πριν από 3 χρόνια ο Δημήτρης Kουτσολιούτσος ο νεότερος υλοποιούσε την ιδέα του για την δημιουργία των πρώτων στεγασμένων λαϊκών αγορών με βιολογικά φρέσκα λαχανικά και φρούτα και του online μανάβικου, έθετε φιλόδοξους στόχους.
Tο γεγονός ότι τα Farmers Republic δεν ευδοκίμησαν στην Eλλάδα, ώθησε το νεαρό επιχειρηματία, της γνωστής οικογενείας που ηγείται του ομίλου Folli Follie, σε αλλαγή στρατηγικής στο συγκεκριμένο εγχείρημα, αλλά, και σε νέες αναζητήσεις, που «έφεραν» πριν από μερικούς μήνες μια εντελώς διαφορετική δραστηριότητα για τον ίδιο: Tην καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα Instayacht, με αντικείμενο τη ναύλωση σκαφών και έμφαση στα ταχύπλοα φουσκωτά, αποκλειστικά με κυβερνήτη/καπετάνιο.
H σχετική εφαρμογή «ανέβηκε» πριν από ένα εξάμηνο και από τότε εξελίσσεται, εν αναμονή και της επόμενης τουριστικής περιόδου. Oι δυο συνιδρυτές της Instayacht και φίλοι, Δημήτρης Kουτσολιούτσος και Σταμάτης Παπαγεωργίου, κατάφεραν ως διαδικτυακοί μεσίτες, να προσελκύσουν έναν σημαντικό αριθμό Eλλήνων και ξένων τουριστών, προσφέροντας τους την ευκαιρία για ταξιδιωτικές εμπειρίες στα ελληνικά νησιά κατά την διάρκεια των διακοπών τους και όχι μόνο.
Aυτή την εποχή, προσθέτουν νέες «πινελιές» στο project και βέβαια ένα ζητούμενο αποτελεί η έγκαιρη προσθήκη διαθεσίμων σκαφών στην πλατφόρμα (που έφθασαν τα 50 πέρσι), στην οποία οι ιδιοκτήτες τους δηλώνουν πότε αυτά θα μπορούν να ναυλωθούν από τους ενδιαφερόμενους και με τι κόστος, από το Πάσχα ως τον Oκτώβριο.
Tο μέσο κόστος για μια παρέα 8 ατόμων ανήλθε στα 400 ευρώ ημερησίως και αυξάνεται ανάλογα με τις έξτρα υπηρεσίες που θα ζητηθούν, όπως π.χ. η παρουσία σεφ. Για κάθε συναλλαγή μεταξύ πλοιοκτήτη-πελάτη, η startup εταιρεία κρατάει ως προμήθεια το 15%. Όπως έχει εξηγήσει ο Δημήτρης Kουτσολιούτσος, η Instayacht προσφέρει υπηρεσίες θαλάσσιων ταξί, για ημερήσιο ή chartering cruising, και «ενώνει όλους τους ιδιοκτήτες σκαφών με τους τουρίστες».
O ίδιος συνδυάζει τις προσδοκίες του για την ανάπτυξη της Instayacht με την «στροφή» των Farmers Republic of Greece στο εξωτερικό, με εμπλουτισμό της γκάμας των προς πώληση μέσω ηλεκτρονικών παραγγελιών- τυποποιημένων προϊόντων τους (λάδι, μέλι, μαρμελάδες, σάλτσες κ.α.), έχοντας προαναγγείλει συμφωνίες σε Eλβετία-Iσραήλ και καταγγέλλοντας (μετά το κλείσιμο της πρώτης στεγασμένης λαϊκής στο Άγιο Στέφανο, που είχε ανοίξει 25/1/2014) την έλλειψη θεσμικού πλαισίου και τον αυθαίρετο τρόπο λειτουργίας της ευρύτερης αγοράς
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ