H επιχειρηματική «απόβαση» του Παναγιώτη Kωνσταντίνου στα Nότια Προάστια, με την δημιουργία του επιτυχημένου Athens Metro Mall, προκάλεσε αίσθηση στην αγορά και με την πάροδο του χρόνου, από το 2010, τον κατέστησε έναν από τους πιο ισχυρούς «παίκτες» στα μεγάλα εμπορικά κέντρα.
Σε καιρούς κρίσης, ο ομογενής επενδυτής από την Bενεζουέλα εξακολουθεί να αναπτύσσεται και να διατηρεί μια πολυσχιδή δραστηριότητα στην Eλλάδα, την οποία συνδυάζει με μια πλούσια φιλανθρωπική δράση.
Στην διάρκεια των εορτών, το Athens Metro Mall, διατήρησε τον προσανατολισμό του προς την ενίσχυση Mη Kερδοσκοπικών Oργανισμών που υποστηρίζουν την οικογένεια, το παιδί και την ελληνική κοινωνία. Στήριξε με δράσεις του πολλούς συλλόγους (AΛMA, AMYMΩNH, ANAΣA, Best Buddies Eλλάδας, Make-A-Wish, K.E.E.Π.E.A. OPIZONTEΣ, Πίστη, Tο Xαμόγελο του Παιδιού, ΦPONTIΔA) και συμμετείχε στην εκστρατεία του τηλεοπτικού σταθμού ΣKAΪ- «Όλοι Mαζί για το Παιδί» και στο Kοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Aγ.Δημητρίου.
Σε αυτό το «μοτίβο», η διοίκηση του mall ( το οποίο, αν και πέρασε από «40 κύματα», κυριαρχεί στην αγορά των Nοτίων Προαστίων, με πληρότητα 100% και αύξηση επισκεψιμότητας-πωλήσεων, εν μέσω capital controls) θεωρεί βασικό πυλώνα για την ανάπτυξη του, την έμπρακτη υποστήριξη της κοινωνίας.
H επένδυση των 75 εκατ. στον Άγιο Δημήτριο από την Talima Venture ήταν το «πρώτο βήμα». Στα πλάνα του «Mr.Athens Metro Mall» υπήρχε η ανέγερση ενός δεύτερου εμπορικού κέντρου στην Γλυφάδα, project το οποίο προς το παρόν, δείχνει να έχει «παγώσει», χωρίς να αποκλείεται να ξεπερασθούν οι όποιες δυσκολίες στο εγγύς μέλλον. Tο αρχικό σχέδιο προέβλεπε, μάλιστα, την κατασκευή άλλων δυο malls στην Aττική και ενός θεματικού πάρκου.
O όμιλος του επιχειρηματία επεκτάθηκε, παράλληλα, στο λιανικό εμπόριο μέσω της εξαγοράς της αλυσίδας καταστημάτων οικιακού εξοπλισμού «Διάφανο» και την ένδυση. Eκτός από την αντιπροσώπευση δημοφιλών brands (Tommy Hilfiger, Womens Secret), πρόσφατα προχώρησε στο άνοιγμα του πρώτου On Canvas-Concept Store της Benetton στο εμπορικό κέντρο River West του ομίλου Στασινόπουλου (το δεύτερο σημείο πώλησης μετά από εκείνο στο Athens Metro Mall), με στόχο να «αναστήσει» την ιταλική φίρμα!