Μπορεί η Toyota να έχασε σε μια μάχη στήθος με στήθος και με διαφορά περίπου 100.000 μονάδων την πρώτη θέση στις πωλήσεις από τον όμιλο VW, ωστόσο υπάρχει ένας τομέας όπου οι Ιάπωνες κρατάνε και διατηρούν τα σκήπτρα εδώ και μια εικοσαετία από την εμφάνιση της πρώτης γενιάς του Prius.
O λόγος φυσικά για τα υβριδικά, η ιστορία των οποίων για τους Ιάπωνες ξεκινά με την πρώτη γενιά του πρώτου υβριδικού μοντέλου μαζικής παραγωγής όπως ήταν οι επίσημες συστάσεις για το πρώτο εμβληματικό Prius το οποίο διατέθηκε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 1997.
Πλέον το πρώτο υβριδικό ευρείας παραγωγής της Toyota βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του και στην παρούσα εκδοχή του διαδραμάτισε το δικό του ρόλο στην επίτευξη ενός ακόμα υβριδικού ορόσημου από τους Ιάπωνες το οποίο έγκειται στη διάθεση 10,05 εκ. υβριδικών αυτοκινήτων έως τις 31 Ιανουαρίου 2017.
Ως προς το ρεκόρ αξίζει ίσως να σημειωθεί ότι το «τελευταίο» ένα εκατομμύριο πωλήσεων για το «δέκα το καλό» επιτεύχθηκε σε μόλις εννέα μήνες με δεδομένο και ότι η υβριδική γκάμα της Toyota περιλαμβάνει πλέον 33 υβριδικά μοντέλα και εκδόσεις τα οποία διατίθενται σε περισσότερες από 90 χώρες ανά τον κόσμο.
Πέρα από την επιτυχία των υβριδικών της Toyota σε απόλυτα μεγέθη πωλήσεων αξίζει επίσης να επισημανθεί ότι η διάθεση των 10 εκατομμυρίων υβριδικών σημαίνει ότι έχουν εξοικονομηθεί 29 εκατομμύρια λίτρα καυσίμου ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι κατά 77 τόνους λιγότερες, από ότι αν αυτά τα δέκα εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα που έχουν διατεθεί μέσα σε μια εικοσαετία ήταν συμβατικά.