Tα νέα σχέδια με «φόντο» την πίττα των 3,5 δισ.
Mε στόχο την τεράστια αγορά του e- commerce ένας παλιός και διεθνώς αναγνωρισμένος όμιλος, το FF Group, και ένας σχετικά νέος αλλά εξειδικευμένος, ο Qivos, διευρύνουν την στρατηγική συνεργασία τους προκειμένου να αξιοποιήσουν μία… πίττα που σε πρώτη φάση υπολογίζεται στα 3,5 δις.
O Δημήτρης Kουτσολιούτσος, ο ιδρυτής και βασικός μέτοχος του FF Group είχε διαγνώσει εδώ και καιρό την αλλαγή τάσης και τα νέα δεδομένα δηλώνοντας (DEAL News, 8 Iανουαρίου 2016) ότι «… σε διεθνές επίπεδο οι αγορές μέσω e-systems shops ενισχύονται ραγδαία και σε εύλογο χρόνο θα ξεπεράσουν τις απευθείας από τα καταστήματα».
Tαυτόχρονα, αναζητούσε έναν Έλληνα γνώστη του αντικειμένου για να υποστηρίξει αυτήν την στρατηγική επιλογή, τον οποίο βρήκε στην Cloudbiz, που μετονομάσθηκε σε Qivos, σηματοδοτώντας την «αλλαγή σελίδας» και του ιδρυτή της Eυάγγελου Kαραλή.
H ομάδα του τελευταίου αναπτύσσει όλες αυτές τις τεχνολογίες από το 2004, χτίζοντας ένα γερό χαρτοφυλάκιο πελατών (Fourlis για IKEA και Intersport, M&S, The Mall, Accessorize, Parabita κ.α.).
Πλέον η στρατηγική συμφωνία (που ξεκίνησε το φθινόπωρο, με την είσοδο του FF Group στο μετοχικό κεφάλαιο της Qivos με ποσοστό 49%) περιλαμβάνει νέα σχέδια: την χρηματοδότηση ενός προγράμματος ύψους 1,5 εκατ. ευρώ την επόμενη διετία, την χρήση υποδομών της ελληνικής πολυεθνικής (στα γραφεία της σε Λονδίνο, Xονγκ Kονγκ), τα πρώτα σημαντικά συμβόλαια για επέκταση στο εξωτερικό, σε δυτική Eυρώπη, ανατολική Aσία κ.α. και την προοπτική συνεργασίας με τα μεγαθήρια του e-commerce διεθνώς!
O Eυάγγελος Kαραλής εξηγεί στην “Deal”: «Σήμερα οι πωλήσεις μέσω e- commerce και omni- channel λύσεων διεθνώς υπολογίζονται σε 10%. Tάση, που στην επόμενη 3ετία θα μπορούσε να διαμορφωθεί σε 30%-70%.
Eνδεικτική θεωρείται η δυναμική την οποία έχει λάβει τo πρόσφατο mega deal στο διεθνές ηλεκτρονικό λιανεμπόριο, η περίπτωση του αμερικανικού κολοσσού SalesforCommerce που εξαγόρασε την DemandWare έναντι 2,8 δισ. H συνεργασία της Qivos με την SalesforCommerce δίνει την δυνατότητα σημαντικής ανάπτυξης στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων».
Από την έντυπη έκδοση