Σε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ έως το 2020 προχωρά ο όμιλος Lufthansa, για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει προκειμένου να εξυπηρετήσει τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε επιβάτη.
Ανταποκρινόμενος στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, ο όμιλος Lufthansa προχωρά στην προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών -τόσο κατά τη διάρκεια της πτήσης, όσο και στο έδαφος- που μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε επιβάτη ξεχωριστά. Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάζουν στις φορητές συσκευές τους επιλογές από 250 εφημερίδες και περιοδικά σε ηλεκτρονική μορφή.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τον μήνα Φεβρουάριο οι επιβάτες του ομίλου Lufthansa πραγματοποίησαν 200.000 λήψεις ηλεκτρονικών ενημερωτικών εντύπων. Επίσης, με τη βοήθεια του chatbot «Mildred» οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων, ενώ με το Apple Watch τους δίνεται η δυνατότητα -μεταξύ άλλων υπηρεσιών- να λαμβάνουν πληροφόρηση σχετικά με την πτήση τους καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής.
Τέλος, πρόσφατα ο όμιλος Lufthansa ξεκίνησε τις εργασίες για την ανάπτυξη μιας νέας εφαρμογής που θα συνδέεται με την υπηρεσία «προσωπικού βοηθού» του Google. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες μετατροπής γραπτού κειμένου σε ομιλία, αυτός ο μηχανισμός θα είναι σύντομα σε θέση να απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών σχετικά με τις πτήσεις της Lufthansa