Αύριο ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Σε σχέση με το μετρό Θεσσαλονίκης, και με την ευκαιρία της άφιξης και του δεύτερου μετροπόντικα στο σταθμό Ανάληψης, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε πως το 2019 πρόκειται να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία τόσο η κεντρική γραμμή, όσο και η επέκταση προς Καλαμαριά.
Ο κ. Σπίρτζης, αφού ανέφερε πως η «Αττικό Μετρό» έχει πάρει εντολή προκειμένου να ωριμάσει και το έργο της επέκτασης κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες αλλά και τη σύνδεση προς το αεροδρόμιο, γνωστοποίησε ότι αύριο, Πέμπτη, ξεκινά κι ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, «ένα επίσης μεγάλο έργο αξίας 1,5 δισ. ευρώ».
Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει η ανεύρεση αρχαιοτήτων στα εργοτάξια του μετρό, ο κ. Σπίρτζης είπε πως «όταν έχουμε τέτοιου είδους έργα, ο γνώμονας δεν είναι μόνο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους, αλλά και να προστατεύεται η πολιτιστική μας κληρονομιά. Να προστατευτούν, να αναδειχθούν και να αποτελέσουν τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη για πάρα πολλές δεκαετίες οι αρχαιότητες».
Ο υπουργός τόνισε ότι στο σταθμό Αγ. Σοφίας, όπου επίσης έχουν βρεθεί αρχαιότητες, δεν υπάρχουν ουσιαστικά προβλήματα, καθώς τα αξιόλογα ευρήματα βρίσκονται εκτός του κελύφους του σταθμού.
Πρόσθεσε δε, ότι «τα έργα, στην πράξη πλέον, δεν είναι καμιάς κυβέρνησης, υπουργού, περιφερειάρχη, δημάρχου, αλλά των ανθρώπων που πληρώνουν γι αυτά, δηλαδή των πολιτών. Εμείς δοκιμαζόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας και για το πώς ο καθένας από εμάς συμβάλλει στην υλοποίηση των έργων με το μικρότερο κόστος και τη μεγαλύτερη διαφάνεια αλλά και στο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους».
Ο υπουργός, τέλος, ευχαρίστησε όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο – κατασκευαστές, Αττικό Μετρό, τεχνικό κόσμο, Περιφέρεια, Δήμο και φορείς – τονίζοντας ότι με καλή διάθεση όλοι έχουν εισφέρει ώστε να λυθούν τα προβλήματα και το έργο να οδεύσει προς την ολοκλήρωσή του.