Nαύλωση και για τα δύο εναπομείναντα νεότευκτα πλοία της, που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία Hanjin και θα παραδοθούν εντός του 2017, εξασφάλισε η Costamare, του Kωνσταντίνου Kωνσταντακόπουλου, κλείνοντας μία σημαντική εκκρεμότητα για την οποία πάντως η διοίκηση δεν φαινόταν να ανησυχεί ιδιαίτερα.
Σύμφωνα με την Alphaliner, η Zim και η Hapag-Lloyd είναι οι ναυλωτές των χωρητικότητας 11.000 teu πλοίων Cape Sounio και Cape Artemisio, έναντι περίπου 18.000 δολ. ημερησίως το καθένα για 12μηνο συμβόλαιο.
Tα άλλα τρία πλοία της ίδιας οικογένειας, κατασκευασμένα επίσης στα ναυπηγεία Hanjin Subic, είχαν ήδη εξασφαλίσει ναύλωση νωρίτερα, με το χωρητικότητας 11.010 teu Cape Akritas να έχει ναυλωθεί για 11 με 13 μήνες από την OOCL έναντι περίπου 19.000 δολ., ενώ και για τα αδελφά πλοία Cape Kortia και Cape Tainaro η OOCL εμφανίζεται ως ναυλώτρια.
Από την έντυπη έκδοση