Τη διαβεβαίωση ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί το 2020 έδωσε εκ νέου σήμερα ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό ΑΕ”, Γιάννης Μυλόπουλος, στη διάρκεια συνάντησης με φορείς της πόλης, υπογραμμίζοντας ότι η εποχή του διχασμού και του τεχνητού διλήμματος “ή αρχαία ή μετρό” έχει παρέλθει οριστικά (σ.σ. διαφορετικές απόψεις επικράτησαν τα τελευταία χρόνια σχετικά με τον τρόπο αξιοποίησης και ανάδειξης των σημαντικών αρχαιοτήτων που βρέθηκαν στο εργοτάξιο του Σταθμού Βενιζέλου του Μετρό, με αποτέλεσμα να προκύψουν καθυστερήσεις και εξαιτίας των διχογνωμιών).
“Το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει πια μπει σε τροχιά υλοποίησης με συγκεκριμένο ορίζοντα ολοκλήρωσης. Από τον Μάρτιο του 2016 κι έπειτα, οπότε και επανεκκίνησαν οι εργασίες σε όλα τα μέτωπα, τα έργα του Μετρό προχωρούν με γοργούς ρυθμούς.
Η ολοκλήρωση της διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων μέσα σε αυτόν τον ένα χρόνο και η πρόοδος των κατασκευαστικών έργων σε όλους στους σταθμούς αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα των εντατικών εργασιών και της σημαντικής προόδου που συντελείται στο έργο. Έχουμε αφήσει πια πίσω μας το κακό παρελθόν” σημείωσε ο κ.Μυλόπουλος και πρόσθεσε ότι η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ενότητα και ομοψυχία.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι πρόεδροι του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος/Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας (ΤΕΕ/ΤΚΜ), Πάρις Μπίλλιας, του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης, του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Παπαδόπουλος και του Δικηγορικού Συλλόγου, Νίκος Βαλεργάκης, καθώς και ο αντιπρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Μανόλης Βλαχογιάννης.
Μάλιστα, ο κ. Μυλόπουλος συνεχάρη τους φορείς για την πρωτοβουλία τους να αποσύρουν την προσφυγή που είχαν καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας και αφορούσε τη διαχείριση των αρχαιοτήτων στον υπό κατασκευή σταθμό «Βενιζέλου».
Στη συνέχεια, τόσο ο ίδιος, όσο και ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης, ενημέρωσαν αναλυτικά τους φορείς της Θεσσαλονίκης για την πορεία των εργασιών σε όλα τα μέτωπα, καθώς και για την πρόοδο του έργου τον τελευταίο χρόνο.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των φορέων εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την εντατικοποίηση των κατασκευαστικών εργασιών κατά το τελευταίο έτος, καθώς και για το πρόγραμμα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ να μειώσει τμηματικά τους εργοταξιακούς χώρους στην πόλη από τα τέλη του 2017. Επιπλέον, δήλωσαν ότι στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις το Μετρό της Θεσσαλονίκης και, όπως και όλοι οι κάτοικοι της πόλης, ανυπομονούν για τη λειτουργία του στα τέλη του 2020.