Η Burberry παρουσίασε αύξηση 3% στις like-for-like πωλήσεις για το δεύτερο μισό του οικονομικού της έτους, αποδίδοντας “εξαιρετικά” στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Συγκεκριμένα, για τους έξι μήνες που ολοκληρώθηκαν στα τέλη Μαρτίου, τα retail έσοδα αυξήθηκαν 3% σε υποκείμενη βάση (1,268 δισ. λίρες). Διψήφια αύξηση παρουσίασε η αγορά της Κίνας, αν και οι πωλήσεις στο Χονγκ Κονγκ συρρικνώθηκαν.
Επιπλέον, η εταιρεία ανέφερε πως πέτυχε σημαντική ανάπτυξη στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ βελτίωση σημειώθηκε και στην ηπειρωτική Ευρώπη (κυρίως στη Γαλλία). Ανταγωνιστικές παρέμειναν οι συνθήκες στη Μέση Ανατολή.
Την ίδια στιγμή, η ενίσχυση του δολαρίου έπληξε τη ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τον chief creative και executive officer Christopher Bailey να επισημαίνει: “Μέσα σε ένα αβέβαιο περιβάλλον, συνεχίζουμε να αναλαμβάνουμε δράση για να ενισχύσουμε τη μάρκα μας. Η ανταπόκριση των πελατών στα νέα μας προϊόντα είναι ισχυρή”.