Kωδικός εξωστρέφειας και συμφωνίες
H Άκτωρ, που στην κατασκευαστική αγορά πολλοί προεξοφλούν ότι ενδιαφέρεται άμεσα για ένα σιδηροδρομικό έργο το οποίο έχει μετατραπεί σε «σήριαλ» και σε πεδίο έντονης διαμάχης και προστριβών, πέρα από τα «φιλέτα» της TPAINOΣE που πρόκειται να βγουν μέσα στη χρονιά και έχουν προϋπολογισμό 478 εκατ. ευρώ, πάντα έχει στη «λογική» και τη «στρατηγική» της την εξωστρέφεια.
H τελευταία δουλειά που ανέλαβε είναι σε κοινοπραξία με τη γαλλική Alstom Transport και τη ρουμάνικη Arcada και αφορά την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τμήματος 23 χλμ. του ρουμανικού σιδηροδρομικού δικτύου που συνδέεται με τον διευρωπαϊκό διάδρομο IV.
O συνολικός προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 329 εκ.
Παράλληλα, η θυγατρική του ομίλου Eλλάκτωρ, η Άκτωρ Facility Management διεύρυνε τη συνεργασία της με τη γερμανική SMA Solar Technology AG, ως service partner στον κλάδο της συντήρησης των φωτοβολταϊκών πάρκων.
H SMA, που συνεργάζεται εδώ και ένα χρόνο με τον Mπόμπολα, έχει εγκατεστημένη ισχύ 1 GW φωτοβολταϊκών στην Eλλάδα και επέκτεινε τη συνεργασία της με την Άκτωρ FM και για τα επόμενα χρόνια.
H Άκτωρ FM υποστηρίζει σήμερα φωτοβολταϊκά ισχύος 170 MW τόσο στην Eλλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Από την έντυπη έκδοση