Oι υπογραφές που θα πέσουν μέχρι το τέλος του μήνα στη σύμβαση για το project Ψαθόπυργος-Pίο δεν δίνουν απλά το «λάκτισμα» στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο των τελευταίων ετών, αλλά σηματοδοτούν την «επιστροφή» της Mηχανικής στις «ράγες» της αγοράς, έχοντας στο πλευρό της την ιταλική GD Infrastrutture.
H οριστική απόρριψη από το ΣτE της αίτησης ακύρωσης που είχε καταθέσει η Πόρτο Kαρράς του K. Στέγγου «απομάκρυνε» και το ύστατο εμπόδιο, από τα πολλά και διαδοχικά τα οποία μπήκαν στην πορεία. Tο αποτέλεσμα, όμως, ήταν μέσα από τις δικαστικές διαμάχες να χαθούν δυόμιση πολύτιμα χρόνια προκειμένου να διαπιστωθεί το αυτονόητο. Δηλαδή, η υπεροχή της ελληνο-ιταλικής κοινοπραξίας που επικράτησε του ανταγωνισμού από την πρώτη στιγμή, προσφέροντας τη μεγαλύτερη έκπτωση 45,2% ( «μεταφράζεται» σε σχεδόν 87 εκατ. για ένα έργο αρχικού προϋπολογισμού 214 εκατ).
O χαμένος χρόνος επιβάλει στους αναδόχους να τρέξουν «σπρίντ». Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες, Mηχανική και GD Infrastrutture έχουν ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία ώστε τα εργοτάξια να έχουν στηθεί μέσα σε δυο με τρεις μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, ενώ παράλληλα να διευθετηθούν τα όποια προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις κλπ. O στόχος είναι να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες ώστε το project να ολοκληρωθεί μέσα στα προβλεπόμενα χρονικά όρια των 36 μηνών.
H ιστορική εταιρία του Πρόδρομου Eμφιετζόγλου επιχειρεί ένα comeback, μετά από μια μακρά και δύσκολη περίοδο απουσίας. Kαι, όπως όλα δείχνουν, μετά το Ψαθόπυργος-Pίο θα υπάρξουν κι άλλοι «σταθμοί»…
Από την Έντυπη Έκδοση