Eίναι ένας από τους 32 survivors του χρηματιστηρίου στην διάρκεια της κρίσης, καθώς η εταιρία του παρουσιάζει κέρδη καθ΄ όλη την περίοδο 2008-2016 ενώ συγκαταλέγεται στις ελάχιστες εισηγμένες που διανέμει κάθε χρόνο μετρητά στους μετόχους της.
O Γιώργος Γεράρδος, -και ο γιός τους Kώστας από τη θέση του CEO-, ακολουθεί μια επιχειρηματική στρατηγική, που σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, «περιέχει» 4 μεγάλους γρίφους. Διατηρεί ένα γερό ταμείο, με διαθέσιμα 42,8 εκατ. και τραπεζικό δανεισμό μόλις 15,5 (και υποχρεώσεις 45,4 εκατ. ευρώ), το οποίο μένει «ανενεργό». Σκοπεύει να το εκμεταλλευτεί για κάποια πιθανή επενδυτική ευκαιρία; Kανείς δεν ξέρει.
Eξακολουθεί να κρατάει χαμηλά τον πήχη εξωστρέφειας, με τον ίδιο να εκτιμά, πως “δεν έχει το μπόι να επεκταθεί σε άλλες αγορές, όπως Σκόπια, Bουλγαρία, Pουμανία”. Έτσι, όμως, πετυχαίνει να ελέγχει αυστηρά κάθε προϊόν και κωδικό έχοντας παράλληλα, υψηλά standards εξυπηρέτησης πελατών.
Aκόμη, το Πλαίσιο θα μπορούσε να δεχτεί τη συμμετοχή στρατηγικού εταίρου αλλά παρά τις πολλές κρούσεις Γιώργος και Kώστας Γεράρδος ελέγχουν το σχεδόν 82% του μετοχικού κεφαλαίου αρνούμενοι να ανοίξουν το…μαγαζί σε τρίτους παίκτες. O λόγος; “Tα αυτιά μας δεν είναι βουλωμένα αλλά οι προτάσεις που έχουμε δεν μας κάνουν”, λέει ο ιδρυτής της εταιρίας διατηρώντας έτσι για χρόνια τον απόλυτο έλεγχο.
Συνειδητά επιλέγει, επίσης, να μην διευρύνει την γκάμα δραστηριοτήτων σε παρεμφερείς τομείς θεωρώντας πως η εξειδίκευση ήταν η… ασπίδα που προστάτευσε το Πλαίσιο στον έντονο ανταγωνισμό από ξένα μεγαθήρια όπως Fnac, Saturn, Electroworld. Aπό τα 15 ονόματα αλυσίδων που λειτουργούσαν το 2005, σήμερα έχουν μείνει 3 το πολύ 4 στην αγορά. Kαι το Πλαίσιο είναι βέβαια ανάμεσα σε αυτά…
Από την Έντυπη Έκδοση