Την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Ολλανδίας σχεδιάζει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, μέσω της διεύρυνσης της συνεργασίας της με την ολλανδική αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Albert Heijn.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες, η οποία ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, εστιάζει στη διάθεση προϊόντων γιαουρτιού της Κρι Κρι μέσα από τα 600 καταστήματα της αλυσίδας.
Μάλιστα, εντός του 2017 προγραμματίζεται το λανσάρισμα και του «Super Spoon», της νέας σειράς λειτουργικών γιαουρτιών.
Στο πλαίσιο αυτό, 80 στελέχη της ολλανδικής αλυσίδας επισκέφθηκαν σήμερα τις εγκαταστάσεις της Κρι Κρι στις Σέρρες και είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο εργοστάσιο της εταιρείας και να ενημερωθούν για τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων γιαουρτιού.
Σημειώνεται ότι η εξαγωγική δραστηριότητα της Κρι Κρι εκτείνεται σε 24 χώρες, με την αξία των εξαγωγών να καταγράφει αύξηση 44% κατά το α’ πεντάμηνο του 2017, ενώ για το σύνολο του έτους, το ποσοστό των εξαγωγών αναμένεται να υπερβεί το 25% του συνολικού τζίρου.