Φαίνεται ότι και στην Γερμανία τα πετρελαιοκίνητα οχήματα μπαίνουν στο στόχαστρο και κινδυνεύουν με αποκλεισμό.
Το ζήτημα με τις υπερβολικές εκπομπές ΝΟx από τα ντίζελ οχήματα συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον, καθώς έρχονται στο φως της δημοσιότητας νέα στοιχεία σε καθημερινή βάση. Μετά το Λονδίνο και το Παρίσι όπου συζητούνται μέτρα αποκλεισμού των ρυπογόνων αυτοκινήτων, ο δήμαρχος του Μονάχου,Dieter Reiter, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να απαγορευτούν εντός της πόλης ντίζελ οχήματα που δεν είναι Euro6.
Oι τελικές αποφάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στο 2017 και σύμφωνα με εκτιμήσεις θα επηρεάσουν περίπου 170.000 οχήματα. Ανάλογοι αποκλεισμοί στα ντίζελ θα ισχύσουν μέσα στο 2018 και στην πόλη της Στουτγάρδης.
Με βάση τα παραπάνω αλλά και τη μείωση των πωλήσεων σε πετρελαιοκίνητα οχήματα στη συγκεκριμένη χώρα, φαίνεται ότι οι Γερμανοί αρχίζουν να βλέπουν αρνητικά το ντίζελ και να στρέφονται προς τη βενζίνη.
Το σίγουρο είναι ότι, όπως αναφέρει το newsauto.gr, από το Φθινόπωρο, όπου η ΕΕ θα ανακοινώσει τις νέες νόρμες υπολογισμού των ρύπων & της κατανάλωσης, το σκηνικό στην αυτοκίνηση θα αλλάξει.
Την ώρα πάντως που οι υπόλοιπες χώρες είναι έτοιμες να αποκλείσουν ακόμη και τα Euro5 ντίζελ, εμείς εισάγουμε 10ετίας πετρελαιοκίνητα (ακόμα και Euro3) με 500.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Τα συγκεκριμένα κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα και παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.