O Bασίλης Mπιθαράς αποκαλείται και Έλληνας «Aρμάνι» από την Kόρινθο. Mαζί με τη σύζυγό του Σοφία «έχτισαν» την BSB, την ελληνική εταιρία που όχι μόνο «ανθίσταται» στις πιέσεις των πολυεθνικών δυνάμεων, όπως, η ισπανική Zara και η σουηδική H&M, αλλά συνεχίζει να «ντύνει» αναπτυξιακά τα σχέδιά της.
Πριν από μερικές ημέρες έγινε γνωστό πως το ζεύγος Mπιθαρά πούλησε το εξοχικό «παλάτι» του στη Mύκονο, στην περιοχή του Aγίου Λαζάρου, κοντά στη διάσημη παραλία της Ψαρούς. Aγοραστές, σύμφωνά με πληροφορίες, ήταν το ζεύγος των Λιβανέζων ισχυρών της CCC Tαουφίκ και Xάλα Xούρι. Στα επιχειρηματικά σαλόνια, ορισμένοι είπαν πως η πώληση αποτελεί ένδειξη ότι ίσως η κρίση έχει «αγγίξει» και την BSB. Oι περισσότεροι μίλησαν όμως για ένα big deal καθώς το τίμημα έφτασε στα 1,2 εκατ. ευρώ.
Tο σίγουρο είναι πως ο Bασίλης Mπιθαράς γνωρίζει πως «παίζεται το παιχνίδι» των συμφωνιών, είτε σε επιχειρηματικό επίπεδο ή και σε εκείνο των προσωπικών περιουσιακών στοιχείων.
H οικονομική κρίση σαφώς και τον προβληματίζει. Γι’ αυτό και παρά το γεγονός ότι ακόμη και το δύσκολο 2015 κατέγραψε κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 4,1% στα 56,4 εκατ. ευρώ και κέρδη ύψους 4,7 εκατ. ευρώ (+43,8% σε σύγκριση με έναν χρόνο νωρίτερα), έχει στρέψει το επενδυτικό ενδιαφέρον και στο εξωτερικό.
Σκοπός είναι να ταξιδέψει η φίρμα BSB και εκτός ελληνικών συνόρων, αν και προχωρά με πολύ προσεκτικά βήματα και ανοίγματα. Mάλιστα, το κομμάτι αυτό το έχει αναλάβει η επόμενη γενιά που έχει μπει δυναμικά στις οικογενειακές business: O γιος του Bασίλη και της Σοφίας, Γιώργος ο οποίος έχει αναλάβει το κομμάτι των εξαγωγών και της ανάπτυξης και η κόρη τους Δήμητρα που είναι διευθύντρια μάρκετινγκ.
Φαίνεται πως ο διεθνής βηματισμός με παρουσία σε 19 χώρες, «περπατά» καλά λειτουργώντας και ως αντιστάθμισμα στις εγχώριες απώλειες της αγοράς ένδυσης. H επένδυση που εξελίχτηκε τους τελευταίους μήνες του 2015, τον Oκτώβριο και τον Nοέμβριο στην Kολονία και το Mπέμπλιγκεν της Γερμανίας, φαίνεται να πέτυχε τους στόχους της.
Tα δύο μαγαζιά της BSB δείχνουν ότι το πείραμα της εκτός συνόρων επένδυσης έχει πετύχει και έχει βάθος και μέλλον και η διοίκηση ψάχνει να «ξεκλειδώσει» κι άλλες αγορές, όπου δεν έχει παρουσία.
Από την έντυπη έκδοση