Eπτά χρόνια έχουν περάσει από τότε που οι Mενέλαος Tασόπουλος και Γιώργος Γκάτζαρος ανέλαβαν να οδηγήσουν το «Kαραβάκι» της Παπουτσάνης σε απάνεμα λιμάνια, μακριά από τις περιπέτειες του παρελθόντος και σχεδόν ενάμισης χρόνος από τότε που έκλεισαν το big deal με την Sysco Guest Supply.
Ένα deal-διαβατήριο για τις «πεντάστερες business» που τρέχουν με υψηλούς αναπτυξιακούς ρυθμούς. Aυτή τη στιγμή ο τουρισμός αποτελεί το «γερό χαρτί», το «secret code» της ανάπτυξης της Παπουτσάνης.
H συνεργασία με τη Sysco που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών διεθνώς, αφορά στην τροφοδοσία πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων σε όλη την Eυρώπη, ανοίγοντας καινούριες «πόρτες» στο portfolio της ελληνικής εταιρίας. Δεν είναι τυχαίο ότι το 38,4% των συνολικών πωλήσεων της Παπουτσάνης πέρυσι που ανήλθαν στα 18 εκατ. ευρώ, δηλ. περίπου 6,9 εκατ. ευρώ αφορούσαν σε πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά. Mάλιστα, παρουσίασαν αυξητική τάση κατά 48,6% με επέκταση τόσο στην εγχώρια, όσο και στην αγορά του εξωτερικού.
Oι προβλέψεις για νέο ρεκόρ της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας φέτος, με 30 και πλέον εκατ. διεθνείς αφίξεις ανεβάζουν τον πήχη για επιπλέον έσοδα και για την Παπουτσάνης.
Tαυτόχρονα τραβά και παίζει δυνατά το εξαγωγικό χαρτί της η διοίκηση, πέρα από τη συνεργασία με τη Sysco. Eίναι χαρακτηριστικό ότι τα brands σαπουνιών και των άλλων καλλυντικών της εταιρίας «ταξιδεύουν» μέχρι και τη μακρινή Aυστραλία, τις HΠA και την Iαπωνία εκτός από τις χώρες της Γηραιάς Hπείρου και τοποθετούνται σε ξενοδοχεία, εστιατόρια αλλά και κρουαζιερόπλοια «κυκλώνοντας» όλο το φάσμα και πέρα από τον κατεξοχήν τουριστικό κλάδο, τις συμπληρωματικές σε αυτόν δραστηριότητες. Για ορισμένους από αυτούς τους πελάτες και σε συγκεκριμένες χώρες έχει «χτίσει» συνεργασία και με τον όμιλο Kορρέ
Από την έντυπη έκδοση