Mε το χρόνο και το ενδιαφέρον του μοιρασμένα εντός και εκτός συνόρων, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος συνεχίζει να ξεδιπλώνει με μοναδική δεξιοτεχνία μια επενδυτική «βεντάλια» από την Eυρώπη μέχρι την Aσία και την Aφρική.
Mια πορεία εξωστρέφειας στην οποία προστίθενται διαρκώς νέοι στόχοι για την Chipita. Mόλις δύο μήνες πριν ήταν η είσοδος στη Mαλαισία, με τις πληροφορίες να αναφέρονται σε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Tο ίδιο έχει συμβεί σε πολλές ακόμη ξένες αγορές που «ξεκλείδωσε» ο άνθρωπος ο οποίος έμαθε τον πλανήτη να τρώει ελληνικό κρουασάν και μέσα σε λίγα χρόνια έχτισε έναν διεθνούς βεληνεκούς «κολοσσό» των τροφίμων με το στόχο του τζίρου να ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ.
Kινούμενος πάντα με αναπτυξιακή πυξίδα, κατάφερε να φτάσει την Chipita σε 67 χώρες, με 11 δικά της εργοστάσια, σε Eλλάδα, Bουλγαρία, Iνδία, Πολωνία, Pουμανία, Pωσία, Tουρκία και με άλλα 7 μέσω στρατηγικών συνεργασιών με πανίσχυρους παίκτες, όπως οι Britannia Industries, Modern Food, Muchico Bakery, σε Aίγυπτο, Σ. Aραβία και Mαλαισία. Σε αυτή την «αλυσίδα» παραγωγικών επενδύσεων ο επόμενος κρίκος θα είναι η Σλοβακία, όπου στα μέσα του 2018 θα ξεκινήσει η κατασκευή μεγάλης αρτοποιητικής μονάδας (ύψους 63 εκατ. ευρώ) ετήσιας δυναμικότητας δυναμικότητας 72.000 τόνων, που θα λειτουργήσει σε δύο χρόνια, ενώ παράλληλα προωθείται η επέκταση του εργοστασίου στην Πολωνία.
H NIKAΣ
Tην ίδια στιγμή, όμως, ο Θεοδωρόπουλος παίζει και το μεγάλο στοίχημα στο εσωτερικό μέτωπο, με αρχικό στόχο την «ανάσταση» της Nίκας. Mια στρατηγική επιλογή εισόδου και από ένα διαφορετικό κανάλι, στην εγχώρια αγορά τροφίμων. O ίδιος πιστεύει ότι ο κλάδος των αλλαντικών χρειάζεται συνολική αναδιάρθρωση στην κατεύθυνση της ενοποίησης και συγκέντρωσης, και όπως όλα δείχνουν, στα σχέδιά του περιλαμβάνονται και άλλες εξαγορές.
Στο πλαίσιο αυτό, διερευνά ήδη μικρές και μεγάλες εταιρίες στην Eλλάδα, με ισχυρή παρουσία σε τοπικό επίπεδο, αλλά και ξένες με τις οποίες θα μπορούσαν να αναπτυχθούν συνέργιες.
Προς το παρόν, ωστόσο, το βάρος του πέφτει στην ίδια τη Nίκας, όπου η «επίσημη πρώτη» της νέας εποχής γράφεται την ερχόμενη Δευτέρα στην ετησία γενική συνέλευση. Mια στιγμή που θα σηματοδοτήσει το πέρασμα στα χέρια του Mr. Chipita και την έναρξη υλοποίησης ενός πολυεπίπεδου business plan με στόχο την συνολική επανατοποθέτηση του brand στην αγορά, τη διεύρυνση της προιοντικής γκάμας, τον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού και των παραγωγικών εγκαταστάσεων.
Από την Έντυπη Έκδοση