Οι πωλήσεις οχημάτων της Peugeot αυξήθηκαν κατά 2,3%, στο 1,6 εκατ., στο α΄ εξάμηνο, καθώς το Ιράν βοήθησε τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να αντισταθμίσει τις στάσιμες Αγορές στην Ευρώπη και την Ασία.
Οι πωλήσεις στη Μέση Ανατολή και την Αφρική υπερτριπλασιάστηκαν στα 277.931 οχήματα, καθώς η Peugeot αύξησε την παραγωγή στο Ιράν μετά από την υποχώρηση των δυτικών κυρώσεων.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν 1,9% στην Ευρώπη, που είναι και η μεγαλύτερή της αγορά, και σημείωσαν πτώση κατά το ήμισυ σχεδόν στην Κίνα και στη ΝΑ Ασία καθώς η εταιρεία προχώρησε με την αναδιοργάνωση στην περιοχή.
Η Peugeot έχει από τα υψηλότερα περιθώρια κερδοφορίας μεταξύ των ευρωπαϊκών κατασκευαστριών αυτοκινήτων και τα τελευταία χρόνια έχει προτιμήσει την αύξηση της κερδοφορίας από την αύξηση των όγκων.