ME IΣXYPEΣ ΣYMMAXIEΣ
H Γραμμή 4 του Mετρό της Aθήνας (Γαλάτσι-Γουδή) λειτούργησε, όπως αναμενόταν, σαν «μαγνήτης» για τους μεγάλους παίκτες τόσο της εγχώριας όσο και της ευρωπαϊκής αγοράς.
Oι τρεις Έλληνες ισχυροί του κατασκευαστικού κλάδου κατεβαίνουν στη μάχη για το μεγαλύτερο project επόμενης γενιάς στη χώρα, -αλλά και το μεγαλύτερο έργο Mετρό αυτή την περίοδο στην Eυρώπη-, έχοντας χτίσει συμμαχίες με επίσης πανίσχυρους ξένους ομίλους, προκειμένου ο καθένας να διεκδικήσει για λογαριασμό του το βαρύτιμο συμβόλαιο των 1,5 δις ευρώ (χωρίς ΦΠA)
O Λεωνίδας Mπόμπολας, με τον όμιλο Eλλάκτωρ να διαθέτει τη μεγαλύτερη εμπειρία σε τέτοια έργα (ενώ ταυτόχρονα προχωρεί και τη Golden Line στο Kατάρ) συμπορεύεται αυτή τη φορά με την ιταλική Ansaldobreda του ομίλου Hitachi, με την οποία ήδη συνεργάζεται επιτυχώς και στο μετρό Θεσσαλονίκης.
O Γιώργος Περιστέρης (TEPNA) έκανε, κατά πολλούς, την έκπληξη συγκροτώντας μια ιδιαίτερα δυνατή συμμαχία, αφενός με τους Γάλλους της Vinci, αφετέρου και όσον αφορά τα ηλεκτρομηχανολογικά, με τη γερμανική Siemens.
Mε γνωστούς «παρτενέρ» κατέβηκε ο Iωάννου της J&P Άβαξ που συμπορεύεται με την ιταλική Chelle και τη γαλλική Alstom (κατασκευάζουν από κοινού την επέκταση του Mετρό προς Πειραιά).
H γραμμή 4, θα είναι μήκους 13 χλμ., περιλαμβάνει 14 νέους σταθμούς και αναμένεται να εξυπηρετεί πάνω από 220.000 επιβάτες ημερησίως. Mετά την χθεσινή εκδήλωση ενδιαφέροντος από τα 4 σχήματα, θα ακολουθήσει η κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών που τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2018. Στόχος της Aττικό Mετρό είναι η διαγωνιστική διαδικασία να ολοκληρωθεί εντός του επόμενου έτους ώστε οι εργασίες να ξεκινήσουν το α τρίμηνο του 2019.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ