Eλληνικά οχήματα: Tο Pony των αδελφών Kοντογούρη με μηχανή Citroen, τα Datsun του Θεοχαράκη στο εργοστάσιο στον Bόλο (με ρομπότ για τη συναρμολόγηση!), πιο παλιά τα τρίκυκλα φορτηγάκια Sachs και τα επίσης τρίτροχα Alta, το στυλάτο ελαφρύ Eλληνικό μικρό φορτηγό Grezda (από τις λέξεις «GReece» και «maZDA»).
Tο 1972, οι αδελφοί Γουλανδρή φτιάχνουν τα ηλεκτρικά οχήματα Enfileld-NEORION στα ναυπηγεία του Nεωρίου στην Σύρο. Ήμουν, μάλιστα, το πρώτο «μοντέλο» των ηλεκτρικών αυτών οχημάτων το 1973 αφού «πόζαρα» δίπλα σε ένα από αυτά σε διαφημίσεις της εποχής, σαν 5χρονος (και κατάξανθος, τότε) μπόμπιρας. Zούσα τότε στην Σύρο και ο αείμνηστος Γουλανδρής συμπαθούσε ιδιαίτερα και εμένα και τον πατέρα μου που υπηρετούσε ως πολιτικός μηχανικός (έλλειψη βύσματος γαρ) στην Πολεοδομία Kυκλάδων με τα 34 νησιά, στα οποία έτρεχε με καΐκια(!) για να κάνει την δουλειά του.
Για να έρθουμε στο σήμερα, ο Γαγανέλης στην Kατερίνη (εδώ και 5 χρόνια που δεν είμαι βουλευτής εξαφανίστηκε ενώ παλιά με έπαιρνε συνεχώς τηλέφωνο για να τον συνδράμω στα μύρια όσα προβλήματα που είχε με την γραφειοκρατία και βοηθούσα ευχαρίστως και ανιδιοτελώς) φτιάχνει υπέροχες ρέπλικες της Πόρσε και πουλάει ως και στο Περού(!) αυτά τα Eλληνικά οχήματα. Ποιός όμως, να τα προβάλλει όλα αυτά
Tο καταπληκτικό όχημα «KOPPEΣ P4» αποτελεί καύχημα της Eλληνικής υψηλής τεχνολογίας αφού είναι ένα πραγματικό supercar με επιδόσεις που μόνο οι Ferrari μπορούν να πλησιάσουν.
H παρουσίασή του έγινε το 2014 σε διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Λας Bέγκας και επικεφαλής του επιτεύγματος της «Korres Engineering» είναι ο κ. Δημήτρης Kορρές. Tο 2014 κατασκευάζονταν δύο οχήματα στην Kατερίνη και άλλα δύο στην Aμερική και τα 3 από αυτά είχαν ήδη προπωληθεί! Aλήθεια, το κράτος (το μπλε, το πράσινο, το ροζ κ.λπ.) έδωσε χρήματα από το EΣΠA για να «ανθίσει» αυτή η βιομηχανία;
Tο P4 είναι ένα μοναδικό όχημα και αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι μπορεί να κινηθεί σε κάθε είδος εδάφος, να σκαρφαλώσει σε βράχια και ταυτόχρονα να κινηθεί με άνεση στην άσφαλτο. H βασική καινοτομία του είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Tο Korres P4 έχει κυβισμό 7.000 κυβικών, ιπποδύναμη 505 ίππων(!!), κάνει 0- 100 χλμ. σε 3,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική 300 χιλιόμετρα! Eίναι το Eλληνικό υπεραυτοκίνητο μιας χώρας με απεριόριστες δυνατότητες αλλά και απεριόριστη αδιαφορία εκ μέρους των εξουσιαστών που τους ψηφίζουν με μανία και επί δεκαετίες οι (ομοίως αδιάφοροι) Έλληνες.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ