ΙΩΑΝΝΟΥ, ΣΤΕΓΓΟΣ, ΜΑΡΟΥΛΗΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Δεν θα βγει σε καλό του υπουργείου Οικονομικών η έμπνευση να φορτώσει τους κατασκευαστικούς ομίλους με τοξικά ομόλογα, για να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις τους απέναντί τους.
Η «DEAL» είναι σε θέση να γνωρίζει, ότι αυτή την εβδομάδα αναμένεται «επανάσταση» από τους ομίλους, με επικεφαλής τον Δάκη Ιωάννου της J&P Άβαξ, μαζί με τους Κων/νο Στέγγο της Τεχνικής Ολυμπιακής και τον Γιάννη Μαρούλη της ΑΕΓΕΚ. Περισσότερο έντονη ήταν η αντίδραση του Δάκη Ιωάννου, όπως λέγεται, προς τον οποίο το κράτος οφείλει 100 εκατ. ευρώ, ενώ 40 εκατ. ευρώ είναι οι οφειλές προς τον Κ. Στέγγο και περίπου 20 εκατ. ευρώ στο Γιάννη Μαρούλη.
Η… έκρηξη του Δάκη Ιωάννου, που, είναι αλήθεια, ότι δεν έχει συνηθίσει την κυβέρνηση σε διαμαρτυρίες, πέρα από τώρα τελευταία με τις συμβάσεις των αυτοκινητοδρόμων, προκλήθηκε μετά την ενημέρωση που είχε η Ελλάκτωρ του Γιώργου Μπόμπολα και η Archirodon από το υπουργείο Οικονομικών ότι θα εισπράξουν την αποζημίωση των 73 εκατ. ευρώ από την ακύρωση της υποθαλάσσιας αρτηρίας Θεσσαλονίκης.
Στο παρασκήνιο λέγεται ότι η τριάδα ετοιμάζεται να στείλει επιστολή προς το υπουργείο Οικονομικών ότι δεν δέχονται ομόλογα, ότι δέχονται μόνο συμψηφισμό και θα ζητήσουν ραντεβού με τον Γ. Παπακωνσταντίνου. Υπάρχουν όμως και άλλες επιπτώσεις από την ξαφνική απόφαση. Λέγεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Archirodon Νίκος Θεοδωρίδης, σε επικοινωνία που είχε με τον Γιώργο Μπόμπολα, ενημέρωσε ότι η Archirodon, προς το παρόν δεν ενδιαφέρεται για άλλο έργο στην Ελλάδα που έχει σχέση με το Δημόσιο.
Η ολλανδική ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, έχει έντονη παρουσία στη Μέση Ανατολή και το πρώτο έργο που ανέλαβε στη χώρα μας ήταν η υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης.