Πολλά έχουν γραφτεί για την τελευταία ταινία του Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ «Loveless» από την πρώτη κιόλας ημέρα της προβολής της στο 70ό Φεστιβάλ των Καννών όπου τιμήθηκε και με το Βραβείο της Επιτροπής. Η ταινία προβλήθηκε την 1η Ιουνίου στη Ρωσία, ενώ απόψε κάνει πρεμιέρα και στις κινηματογραφικές αίθουσες της Γαλλίας. Με αφορμή την προβολή στους γαλλικούς κινηματογράφους ο γνωστός μας από το πολύ πιο σκοτεινό «Λεβιάθαν» μίλησε σε αρκετά γαλλικά μέσα για την ταινία του.
Η υπόθεση είναι λίγο έως πολύ γνωστή. Ένα νεαρό εύπορο ζευγάρι Μοσχοβιτών ετοιμάζεται να χωρίσει για να συνεχίσει τη ζωή του με τους καινούργιους του συντρόφους. Την ώρα που το ζευγάρι τσακώνεται με ιδιαίτερα βίαιο τρόπο για το ποιος από τους δύο θα κρατήσει το 12χρονο αγόρι τους, βλέπουμε στο διπλανό δωμάτιο τον Αλιόσα να κλαίει βουβά ακούγοντας τους γονείς του να κανονίζουν το μέλλον του, χωρίς ίχνος αγάπης μεταξύ τους, αλλά ούτε και για αυτόν. Μη μπορώντας να το αντέξει, φεύγει κρυφά από το σπίτι.
Η υπόλοιπη ταινία είναι η αγωνιώδης αναζήτηση του 12χρονου Αλιόσα και όλα όσα θέλει να δείξει με συμβολισμούς ο σκηνοθέτης.
Ο γαλλικός αλλά και ο αγγλικός τίτλος, «Faute d’ amour», «Loveless» («Έλλειψη Αγάπης», «Χωρίς Αγάπη»), δεν αποδίδει ακριβώς τον ρωσικό τίτλο «Όχι αγάπη». «Ο ρωσικός τίτλος, λέει ο σκηνοθέτης είναι ισχυρότερος από την απουσία αγάπης. Είναι μια κατάσταση ακραίας αδιαφορίας, απόρριψης. Ένα συναίσθημα που περικλείει και πνίγει το άτομο. Είναι, λέει, η έλλειψη ενσυναίσθησης, η έλλειψη κατανόησης του άλλου, η έλλειψη εμπιστοσύνης που προέρχεται από το γεγονός ότι οι άνθρωποι κλείνονται στον εαυτό τους. Εμποδίζει το άτομο να απελευθερωθεί, περιορίζεται, γίνεται απροσπέλαστο».