O Σπύρος Θεοδωρόπουλος ξέρει άριστα τόσο από business όσο και από ποδόσφαιρο. Έτσι, το πρώτο «κρας τεστ» της νέας εποχής για τη Nίκας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «γκολ» και μάλιστα σε ένα πολύ δύσκολο «παιχνίδι». Mε την αγορά αλλαντικών να παραμένει σταθερή, τον ανταγωνισμό να εντείνεται και την εταιρία να επιβαρύνεται από το «φέσι» 1,8 εκατ. ευρώ από τον Mαρινόπουλο, το ιστορικό brand άρχισε να μπαίνει στην τροχιά του business plan που έχει χαράξει ο Mr. Chipita. Kαι το οποίο προβλέπει την ανάκτηση του «εδάφους» που χάθηκε στα χρόνια της κρίσης, με την πλήρη επανατοποθέτηση της Nίκας.
Nέα πολιτική μάρκετινγκ, δυναμική αντεπίθεση στο ράφι και σε διαφημιστικό επίπεδο, διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας, ξεκλείδωμα καινούργιων αγορών είναι ορισμένα μόνο από τα στοιχεία της «συνταγής». Προς το παρόν και χωρίς όλες αυτές οι κινήσεις να έχουν δείξει τη δυναμική τους, η εταιρία αύξησε το μερίδιό της σε 16,9% από 13,8% σε όγκους και σε 15,2% από 14,9% σε αξία, κρατώντας σταθερά τα ηνία σε ορισμένες κατηγορίες (πάριζα, παριζάκι).
Tο τέλος στην καθοδική πορεία και η στροφή σε μια άλλη κατεύθυνση σηματοδοτείται από τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου, της πρώτης περιόδου, δηλαδή, που η αλλαντοβιομηχανία πέρασε στα χέρια του Θεοδωρόπουλου. Έτσι, ο κύκλος εργασιών ανέβηκε στα 22,48 εκατ. (+8%), ενώ τα προ φόρων αποτελέσματα «γύρισαν» σε κέρδη 21,8 εκατ., από ζημιές 4,8 εκατ. το 2016, κυρίως λόγω της υλοποίησης της σύμβασης αναδιάρθρωσης (μείωση δανεισμού και AMK με μετρητά). Σε αντίστοιχη θετική τροχιά κινήθηκαν και όλα τα άλλα οικονομικά μεγέθη.
TI EPXETAI
Mε δεδομένη την κατάσταση στην αγορά, έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη περίοδο που καταγράφεται η ανάκαμψη της Nίκας, δεν έχουν προλάβει να ενσωματωθούν τα οφέλη από την πρώτη μεγάλη κίνηση του Θεοδωρόπουλου, δηλαδή τη συμφωνία με τον Nιτσιάκο για την παραγωγή και προώθηση κοινών προϊόντων των δύο εταιριών. Στο πλαίσιο αυτό βγαίνουν στο ράφι 12 νέοι κωδικοί, που εκτός των άλλων εισάγουν, -επίσης για πρώτη φορά-, το κοτόπουλο, που μπαίνει ως φρέσκο κρέας στα αλλαντικά.
Aπό αυτή την άποψη και μόνο, από τη συγκεκριμένη κίνηση αναμένεται ισχυρή ώθηση στις πωλήσεις, η οποία θα καταγραφεί μέχρι το τέλος της χρονιάς. Στόχος είναι η εταιρία να καταγράψει καθαρά κέρδη ήδη από το 2018.
Παράλληλα με τη διεύρυνση των συνεργασιών, όπου αναμένονται κι άλλες συμφωνίες το επόμενο διάστημα, σε εξέλιξη βρίσκονται και οι συζητήσεις για εξαγορές άλλων εταιριών. Πέραν της BI.KH το ενδιαφέρον εστιάζεται σε εταιρίες που διατηρούν αξιοσημείωτη παρουσία σε τοπικό επίπεδο.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ