Η Levi’s παρουσίασε θετικά αποτελέσματα στο τρίτο τρίμηνο του 2017 στις αγορές Αμερικής, Ευρώπης και Ασίας.
Τα καθαρά έσοδα στο εξεταζόμενο διάστημα αυξήθηκαν κατά 7%, τα direct-to-consumer έσοδα βελτιώθηκαν κατά 16%, ενώ τα έσοδα χονδρικής παρουσίασαν αύξηση 4%, αντικατοπτρίζοντας τις συνθήκες ανάπτυξης στην Ευρώπη.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι τζίροι σε Αμερική και Ασία βελτιώθηκαν κατά 2%, ενώ στην Ευρώπη η αύξηση άγγιξε το 20%. Επιπρόσθετα, το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 11%.
“Είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδό μας στο τρίτο τρίμηνο. Οι στρατηγικές μας δούλεψαν, παρά το ανταγωνιστικό retail περιβάλλον” ανέφερε μεταξύ άλλων ο President και CEO της εταιρείας ένδυσης, Chip Bergh.