Μέσα από ένα νέο πεδίο συνεργασίας με το ALBA Graduate Business School, η ΑΧΑ, ολοκλήρωσε ένα έργο στην κατεύθυνση της βέλτιστης εξυπηρέτησης πελατών.
Στο πλαίσιο της πτυχιακής τους εργασίας (Field Consulting Project, FPC), τέσσερις φοιτήτριες του ALBA εκπόνησαν μελέτη στρατηγικής που είχε ως στόχο την αξιολόγηση και πιθανή τροποποίηση της διαδικασίας αποζημιώσεων υγείας.
Η εργασία αυτή έθεσε στο επίκεντρο τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία του πελάτη μέσα από τη δημιουργία πρόσθετης αξίας από την πλευρά της Εταιρείας. Υποστηρικτής του έργου από πλευράς ΑΧΑ ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ερρίκος Μοάτσος και επιβλέπων από την πλευρά του ALBA ο Δρ. Κυριάκος Κυριακόπουλος, Καθηγητής Στρατηγικής & Marketing, Αντιπρύτανης Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων.
Η ομάδα των φοιτητριών ανέλυσε τη σχετική βιβλιογραφία και οργάνωσε πρωτογενή έρευνα προς 150 χρήστες ασφάλισης υγείας (συνεντεύξεις, focus groups, ερωτηματολόγιο). Η ομάδα διέγνωσε τους παράγοντες ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών, καθώς και τις προτιμήσεις τους για νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτησή στην ασφάλιση υγείας. Η μελέτη ολοκληρώθηκε με καινοτόμες προτάσεις για τη δημιουργία ανώτερης αξίας στον πελάτη μέσω της μεθοδολογίας Blue Ocean.
“Με την βοήθεια των νέων επιστημόνων ανακαλύπτουμε νέους χώρους και νέες ιδέες. Διαφοροποιούμαστε υπό αυτήν την έννοια εστιάζοντας την προσοχή μας περισσότερο σε αυτό που πρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας για να αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία και λιγότερο στον ανταγωνισμό” είπε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος στην ΑΧΑ Ελλάδας.
“Η συνεργασία των φοιτητών του ALBA ΜΒΑ με την ΑΧΑ αποδεικνύεται μια εξαιρετική πλατφόρμα για να γεφυρώσουμε το χάσμα που χωρίζει την ακαδημαϊκή γνώση με πρακτικές δεξιότητες, κάτι που αποτελεί καίρια πρόκληση για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στη χώρα μας ” ανέφερε ο Δρ. Κυριάκος Κυριακόπουλος Καθηγητής Στρατηγικής & Marketing, Αντιπρύτανης Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του ALBA.
Από την πλευρά τους, οι φοιτήτριες Μαρία Αλεξανδράκη, Εύα Τσιρώνη, Χριστίνα Δρόσου και Σοφία Σκίκου είπαν: “Σαν ομάδα είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με την AXA, μια Εταιρεία που συνεχώς αναζητά καινοτόμες ιδέες με σκοπό πάντα να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους της ΑΧΑ για την υποστήριξη τους και ιδιαίτερα τον κύριο Μοάτσο για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε, καθώς και για την καθοδήγησή του καθ’ όλη τη διάρκεια της εργασίας μας”.
Η ΑΧΑ, έχει θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής της την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη. Σε αυτό τον άξονα αναζητά συνεχώς νέους τρόπους και καινοτόμες μεθόδους για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας (customer experience). Η συνεργασία με ένα από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ελλάδα και τους φοιτητές υψηλού επιπέδου του ALBA, είναι ικανή να προσφέρει ιδέες και λύσεις. Ένας σημαντικός στόχος που επίσης επιβεβαιώνεται μέσα από αυτό το έργο είναι η συνεχής υποστήριξη της ΑΧΑ προς τους νέους της χώρας, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύπλευρες εμπειρίες σε έναν πολυεθνικό οργανισμό, βιώνοντας την καθημερινότητα και συμμετέχοντας στη δημιουργία στρατηγικών πλάνων σε πραγματικό χρόνο μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων.