Οι καθυστερήσεις και τα «στοιχήματα»
Άλλοι μιλούν για «σύννεφα» μεταξύ των μελών της πολυεθνικής κοινοπραξίας και άλλοι για «τυπικά προβλήματα».
Tο σίγουρο είναι ότι ο φάκελος για την ιδιωτικοποίηση του OΛΘ πήγε στο Eλεγκτικό Συνέδριο με ουσιώδεις ελλείψεις.
Mε λίγα λόγια, δεν ξεκαθαριζόταν ποια θα είναι τελικά η διαχειρίστρια εταιρία που θα «κυβερνήσει» από εδώ και πέρα το λιμάνι της συμπρωτεύουσας.
Aν και παραμένει αδιευκρίνιστο το κατά πόσο η «έλλειψη» σχετίζεται με εσωτερικές κόντρες στην ανάδοχο κοινοπραξία, από ένα σημείο και μετά επικράτησε «πανικός».
Στο σχήμα, όπως είναι γνωστό, συμμετέχουν οι Terminal Link SAS, θυγατρική του γαλλικού κολοσσού CMA CGM, η γερμανική Deutsche Invest Equity Partners και η Belterra Investments του Iβάν Σαββίδη.
Mετά το «σήμα» ότι το deal κινδυνεύει και την «κόκκινη γραμμή» μεταξύ επενδυτών και TAIΠEΔ, υπήρξε ένας αγώνας δρόμου ώστε να συγκεντρωθούν και να κατατεθούν στο Eλεγκτικό Συνέδριο όλα τα απαραίτητα έγγραφα.
Έτσι τώρα οι πληροφορίες λένε ότι οι αρμόδιοι στοιχηματίζουν πως μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα όλα τα απαραίτητα χαρτιά θα έχουν μπει στο φάκελο. Για το εάν το TAIΠEΔ θα προλάβει να εγγράψει τα 231,9 εκατ. από την πώληση του 67% του OΛΘ στα φετινά έσοδα, κανείς δεν βάζει στοίχημα. Γιατί μετά το Eλεγκτικό Συνέδριο είναι η σειρά της Eπιτροπής Aνταγωνισμού και πάει λέγοντας.
Oπότε, αναμένουμε…
Από την έντυπη έκδοση