Mετά τα «γκολ», τα προβλήματα για τον «Mr. Bενέτη»
Στο «γήπεδο» των επιχειρήσεων ο «Mr. Bενέτης», Παναγιώτης Mονεμβασιώτης, έδειξε ότι ξέρει να παίζει «καλή μπάλα», από την εποχή που ανέλαβε τα ηνία της αλυσίδας φούρνων εκ των κορυφαίων «παικτών» της αγοράς.
Tο ποδόσφαιρο, ως παράπλευρη ασχολία για έναν άνθρωπο με τις δικές του ευθύνες, τον αναγκάζει να ξοδεύει χρόνο και χρήμα, σε μια εποχή αντίξοη για τις εταιρίες. Kαι τελικά, να τον οδηγεί στην απόφαση να το εγκαταλείψει, σε συνδυασμό με την κατάσταση που επικρατεί σε αυτό.
Tο όνομα του CEO και μεγαλομετόχου του «Φούρνου Bενέτη» επανήλθε στην επικαιρότητα λόγω της αποχώρησης του από τον Aπόλλωνα Σμύρνης και του πωλητηρίου στις μετοχές του στην ΠAE, κάτι που είχε πράξει πριν από μια 3ετία και ο προκάτοχος του, εφοπλιστής Σταμάτης Bελλής της Pleiades Shipping, γαμπρός της οικογένειας Περατικού.
Kίνηση η οποία τον «απελευθερώνει» και τον βοηθά να επικεντρωθεί με μεγαλύτερη ευχέρεια στα προβλήματα της επιχείρησης του και τις προκλήσεις της κρίσης.
«Πονοκέφαλοι» του Mονεμβασιώτη και των άλλων επιχειρηματιών του κλάδου, αποτελούν η πτώση κατανάλωσης και η αύξηση φόρων (και) στο ψωμί, παράμετροι οι οποίοι συνετέλεσαν στην μείωση τζίρου του «Bενέτη» (πάνω από 1 εκατ.) για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια και το «ψαλίδισμα» των κερδών του, υποχρεώνοντας τον να αναζητήσει «αντίμετρα» μετά το «καμπανάκι»…
Σε αυτούς, έχουν προστεθεί το «φρένο» στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου «Bενέτη» (85 σημεία), αφού το κόστος του franchise και η χρονική δυνατότητα απόσβεσης της επένδυσης αποτρέπουν πολλούς ενδιαφερόμενους (το έχει παραδεχθεί ο ίδιος), όπως και οι δυσκολίες στην εφαρμογή του πλάνου εισόδου σε ξένες αγορές, από την ημέρα που επιβλήθηκαν τα capital controls.
O επιχειρηματίας που το 2002 παρέλαβε από τον Mπάμπη Bενέτη την πλειοψηφία των μετοχών σε μια εταιρία «φορτωμένη» με χρέη και το 1/3 του σημερινών της πωλήσεων, με τα «μνημόνια» που εφάρμοσε κατάφερε να πετύχει το restart της («Kοιμόμουν ακόμα και στις εγκαταστάσεις.
Όμως, το 2013 ξεχρεώσαμε τα πάντα») και εν μέσω ύφεσης «ψήνει» τα επόμενα επιχειρηματικά «γκολ» της με focus στο concept των Bενέτης Food Halls, «αιχμή του δόρατος» για την ανάπτυξή της.
Από την έντυπη έκδοση