Αύξηση κατά 20% στα δημοσιευμένα καθαρά κέρδη, στο εννεάμηνο του έτους, ανακοίνωσε η Heineken Holding, ενώ επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για το σύνολο της χρήσης.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ζυθοποιίας παγκοσμίως με βάση τις πωλήσεις, εμφάνισε καθαρά κέρδη 1,49 δισ. ευρώ για την περίοδο που έληξε στις 20 Σεπτεμβρίου, σε σχέση με τα 1,24 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν 2,5% σε οργανική βάση στα 60 εκατ. εκατόλιτρα στο γ΄ τρίμηνο, ανεβάζοντας το το σύνολο για το εννεάμηνο στα 16,3 εκατόλιτρα.
Ανακοίνωσε ακόμη ότι η ανάπτυξη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, στην Αμερική και την Αφρική, Μέση Ανατολή και Ανατολική Ευρώπη, αντιστάθμισε τους χαμηλότερους όγκους στην Ευρώπη έναντι αυστηρών συγκρίσεων.
Οι πωλήσεις με το brand Heineken αυξήθηκαν 3,4% στα 9,5 εκατ. εκατόλιτρα, ανεβάζοντας το σύνολο για την περίοδο στα 26,8 εκατόλιτρα.
Η εταιρεία, η οποία αποκομίζει τα δύο τρίτα των κερδών της από τις αναδυόμενες αγορές, δήλωσε πως οι προσδοκίες της για το σύνολο της χρήσης παραμένουν αμετάβλητες.