Για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τα προβλήματα στην εφαρμογή του μίλησαν σήμερα τα μέλη της διοίκησης του Σωματείου Εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ, σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της, στον Πειραιά.
Ο πρόεδρος του ΔΣ του Σωματείου, Λευτέρης Ρενιέρης, στην εισαγωγική τοποθέτησή του έκανε λόγο για «πρόχειρη και αποσπασματική» διαδικασία σε ότι αφορά τη διαδικασία μετάβασης από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην εικόνα των σταθμών τις τελευταίες ημέρες με τους «επιβάτες να ταλαιπωρούνται σε ουρές – για την έκδοση της προσωποποιημένης κάρτας – αλλά και τους εργαζόμενους εκδότες να εργάζονται πέραν του ωραρίου τους χωρίς διακοπή».
Ο κ. Ρενιέρης διευκρίνισε ότι ήδη από τον Φεβρουάριο του 2016 οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ έχουν επισημάνει προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τα προβλήματα του νέου ηλεκτρονικού συστήματος πριν καν αρχίσει η πιλοτική εφαρμογή του.
Αναφέρθηκε μάλιστα σε συγκεκριμένα παραδείγματα, που όπως εξήγησε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι παρατήρησαν, όπως η ανώνυμη κάρτα των πέντε διαδρομών (5Χ1,40) που όταν ο επιβάτης ενεργοποιήσει το εισιτήριό του για μια διαδρομή, οπότε το εισιτήριο ισχύει για 90′, δεν μπορεί με κανένα τρόπο να δει τον υπολειπόμενο χρόνο.
Μίλησε ακόμα για το πρόβλημα με τη μη αναγνώριση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στον Προαστιακό για το αεροδρόμιο, κάτι που απασχολεί πολύ κόσμο.