Στα φετινά Social Media Awards το Caprice αναδείχτηκε Brand of the Year με 18 βραβεία, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ για τον θεσμό.
Συγκεκριμένα το Caprice απέσπασε επτά Xρυσά, τρία Aσημένια, πέντε Xάλκινα και τρία Platinum Social Media Awards, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας Παπαδοπούλου.Το Caprice χρησιμοποιώντας ως βασικό σύνθημα το Let’s Roll, ενέπνευσε τους νέους να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, πραγματοποιήθηκαν 360ο integrated καμπάνιες με δυναμική παρουσία στα social media σε συνδυασμό με την αξιοποίηση της καινοτόμου τεχνολογίας Shazam.
Το Caprice Παπαδοπούλου ευχαριστεί την 4 Wise Monkeys για την ανάδειξή του ως Social Media Βrand of the Υear με 18 Social Media Awards, αναδεικνύοντας έτσι την καινοτομία και την διαφορετικότητα αυτής της καμπάνιας, αναφέρεται στην ανακοίνωση