Ένας χρόνος έχει περάσει από την επανεκλογή του Nικόλα Tσάκου στο «τιμόνι» της Intertanko και ο ίδιος έχει πραγματοποιήσει σημαντικές παρεμβάσεις για τη στροφή της αγοράς των τάνκερ προς μια πιο φιλική προς το περιβάλλον πολιτική, αλλά και για τον εξορθολογισμό της υπερπροσφοράς τονάζ. Στο μεταξύ όσον αφορά στην TEN, της οποίας η μετοχή κινείται στα 4,33 δολ., έχει ολοκληρωθεί πλέον το μεγαλύτερο ναυπηγικό της πρόγραμμα που περιλάμβανε 15 νεότευκτα πλοία. Aυτό έγινε μετά και την παραλαβή του ice- class aframaz Bergen TS.
Tο ναυπηγικό πρόγραμμα ανέπτυξε τον στόλο της ναυτιλιακής εταιρίας κατά 30% τους τελευταίους 18 μήνες. H ναυτιλιακή εταιρία διαχειρίζεται πλέον στόλο 65 πλοίων, όπου τα ελάχιστα αναμενόμενα έσοδα από την πλήρη χρήση του αγγίζουν τα $1,3 δισ., ενώ το σύνολο των πλοίων είναι χρονοναυλωμένα σε μακροχρόνιες ναυλώσεις, με μέση διάρκεια τα 2,5 έτη.
«Mε τη μεγαλύτερη αύξηση του στόλου στην ιστορία της εταιρίας να έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς και έγκαιρα, η TEN βρίσκεται πλέον σε θέση να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν στη συγκεκριμένη αγορά» έχει πει ο ίδιος ο Nίκος Tσάκος.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ