Πολυδιαφημισμένο πλέον και στην Ελλάδα για την της Black Friday για τα είδη που θα διαθέσουν σε προσφορά. Κάποιες αλυσίδες ξεκίνησαν από την Πέμπτη και για όλη την εβδομάδα προσφορές. Αρκετές αλυσίδες καλούν τους καταναλωτές να εγγραφούν στα σχετικά ενημερωτικά έντυπα (newsletters) που αποστέλλονται ηλεκτρονικά, έτσι ώστε να τους πληροφορήσουν
Σύμφωνα με την Πλαίσιο, η φετινή Black Friday βρίσκει την εταιρεία πιο οργανωμένη, σε σύγκριση με πέρυσι, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση του κοινού κυρίως για ηλεκτρονικά καταναλωτικά προϊόντα.
Σε ετοιμότητα βρίσκεται η Media Markt. Ήδη η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της γνωστής αλυσίδας για ενημέρωση σχετικά με την Black Friday αυξάνεται μέρα με τη μέρα.
Τα Public δηλώνουν πως θα πρωτοστατήσουν και φέτος στη μέρα της Black Friday με προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Στη μάχη φέτος ρίχνεται και η Κωτσόβολος, πιο δυναμικά από πέρυσι, μέσω του προγράμματος «Πλάνο Δόσεων» και των «Ταμείων Express», με στόχο να επιτρέψει στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά. Η εταιρεία περιμένει αυξημένη ζήτηση στα ηλεκτρονικά είδη αλλά και σε άλλες μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το εμπορικό κέντρο River West συμμετέχει στον παγκόσμιο θεσμό του Black Friday, την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου, με προσφορές που όπως υπόσχεται, αγγίζουν το 70%.
Την τελευταία εβδομάδα πριν από την περυσινή Black Friday αποφάσισαν να συμμετέχουν σχεδόν όλα τα μεγάλα εμπορικά κέντρα και φυσικά πολλές λιανεμπορικές αλυσίδες.