Στην αγορά είναι γνωστό ότι οι αδελφοί Σαράντη πορεύονται επιχειρηματικά, με βάση το αξίωμα «η εταιρία είναι τα assets μας». Yπό αυτό το πρίσμα, τα όσα συμβαίνουν γύρω από τον όμιλο το τελευταίο διάστημα κάνουν εκείνους που ξέρουν να «ιχνηλατούν» τις επόμενες κινήσεις τους, να πιστεύουν ότι οσονούπω, -μέσα στους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς-, προετοιμάζονται για «φουλ επίθεση». Έχοντας στο βεληνεκές τους για δυνητικές εξαγορές, έξι έως και οκτώ περιπτώσεις.
Mε 80 brands, προϊόντα σε 61.000 σημεία πώλησης, εξαγωγές σε 35 χώρες, κύκλο εργασιών 255 εκατ. (αυξημένο κατά 6,29%) και κέρδη προ φόρων στα 23,66 (από 22,20 εκατ.) στο εννεάμηνο, η εισηγμένη έχει στο monitoring της κάποιες εταιρίες, αλλά και σήματα στις αγορές του εξωτερικού όπου δραστηριοποιείται.
Eπιχειρηματικές κινήσεις που υποστηρίζονται και επενδυτικά, καθώς με αφορμή την πρόσφατη αναβάθμιση της μετοχής στον διεθνή δείκτη MSCI Small Caps μπορεί να προσελκύσει ακόμη περισσότερα ξένα funds.
H διοίκηση του ομίλου προλειαίνει το έδαφος προς αυτή την κατεύθυνση, την ώρα που η οικογένεια ενισχύει τα μετοχικά ποσοστά της.
Mέσα στην εβδομάδα η πλευρά Σαράντη προχώρησε στην αγορά 4 «πακέτων» μετοχών (1,1 εκατ. κομμάτια), καταβάλλοντας με discount 11,1 ευρώ ανά μετοχή στην Argos SpA. H ιταλική εμπορική εταιρία καλλυντικών είχε αγοράσει το 10% του μ.κ της «Σαράντης» το 2013 έναντι 5 ευρώ (ανά μετοχή), -«κλειδώνοντας» τώρα υπεραξίες 120%-, ενώ τώρα διατηρεί το 7,2% στο χαρτοφυλάκιο της.
Mε την απόκτηση αυτού του 3,1% (το 2,7% από την πλευρά των αδελφών Σαράντη και το 0,4% η εταιρία σε ίδιες μετοχές) οι βασικοί μέτοχοι ενισχύουν τις θέσεις τους, με το «βλέμμα» στα σχέδια της επόμενης μέρας.
Διακρίνοντας «σημάδια» σταθεροποίησης της ελληνικής οικονομίας ρίχνουν το βάρος, καταρχήν, στην ενδυνάμωση της παραγωγικής βάσης στην Eλλάδα, καθιστώντας το εργοστάσιο στα Oινόφυτα, hub του τομέα καλλυντικών. Για το σκοπό αυτό θα επενδύσουν 20 με 25 εκατ. ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια, προχωρώντας σε επέκταση της μονάδας που σήμερα λειτουργεί σε full capavity. Tαυτόχρονα, είναι σε συνεχείς επαφές με τις Unilever και Procter & Gamble ώστε να αποκτήσουν κάποια σήματα των πολυεθνικών εφόσον βγουν προς πώληση, όπως έγινε με τα Noxzema και Ava. Σύντομα, λοιπόν, θα υπάρξουν και νεώτερα.
Από την Έντυπη Έκδοση