Την ολοκλήρωση εξαγοράς του brand τσαγιού Tazo από την Starbucks, ανακοίνωσε η Unilever.
Το deal ύψους 384 εκατομμυρίων δολαρίων, είχε γίνει γνωστό αρχικά τον προηγούμενο μήνα. Η μάρκα Tazo που παρουσίασε πωλήσεις 112,5 εκατομμυρίων δολαρίων στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, εμπορεύεται μαύρο, πράσινο και φυτικό τσάι σε διάφορα formats, ενώ πωλείται μέσω παντοπωλείων σε ΗΠΑ και Καναδά.
Η Unilever υποστήριξε πως το συγκεκριμένο brand αποτελεί “ιδανικό συμπλήρωμα” στο αμερικάνικο portfolio της, καθώς της προσφέρει μεγαλύτερη πρόσβαση στους Millenials και σταθερή θέση σε έναν ταχέα αναπτυσσόμενο κλάδο.
Σημειώνεται πως τον Σεπτέμβριο η Unilever είχε ολοκληρώσει άλλη μια εξαγορά brand τσαγιού, του Pukka Herbs.