Οι 7 κύριες αλλαγές των πολυτελών ξενοδοχείων το 2018

Τις κατευθύνσεις στις τις οποίες θα κινηθούν την επόμενη χρονιά τα πεντάστερα ξενοδοχεία αποφάσισε να διερευνήσει το Bloomberg businessweek, διενεργώντας μια συζήτηση με ειδικούς της τουριστικής βιομηχανίας.

 

- Διαφήμιση -

Οι κύριες αλλαγές αφορούν τις νέες χρεώσεις, την κατάργηση των δωρεάν παροχών, την ψηφιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και την προσαρμογή τους στα ιδιαίτερα γούστα των πελατών. Αναλυτικότερα οι 7 αλλαγές που καταγράφονται:

 

1.Πιο ακριβές χρεώσεις σε μεγάλες αγορές


Η πρακτική εισαγωγής χρεώσεων στα resort, που κάποτε εφαρμοζόταν σε εξωτικούς προορισμούς, γίνεται όλο και πιο κοινή στις αστικές περιοχές. Τα ξενοδοχεία σε μεγάλες αγορές των ΗΠΑ θα γίνουν πιο ακριβά την ερχόμενη χρονιά, ακολουθώντας αυτήν την τάση.

 

2.Κατάργηση δωρεάν παροχών


Τέρμα στα δωρεάν σοκολατάκια και είδη υγιεινής φαίνεται να βάζουν όλο και περισσότερα ξενοδοχεία, εξαιτίας του κόστους τους.

 

3.Ψηφιακή διασύνδεση δωματίου


Ντουζ που απομνημονεύουν τις προτιμήσεις θερμοκρασίας νερού του επισκέπτη, ψηφιακά έργα τέχνης στους τείχους όπου μπορούν να προβάλλονται και οικογενειακές φωτογραφίες του επισκέπτη, καθρέφτες με ενσωματωμένες οθόνες για βίντεο γιόγκα on demand, έλεγχος της τηλεόρασης, του φωτισμού, του θερμοστάτη και της ψηφιακής τέχνης από το smart phone Αυτό είναι το μοντέλο του ψηφιακού δωματίου που σχεδιάζουν να λανσάρουν από την επόμενη χρονιά μεγάλα ξενοδοχεία, όπως της Marriott και του Hilton.

 

4.Αναμόρφωση του Front Desk


Εκτίμηση των ειδικών είναι ότι το Front Desk για το τσεκ ιν σταδιακά θα εξαφανιστεί, καθώς οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών στρέφονται προς την ιδιωτικότητα και όχι προς την επισημότητα.

 

5. Προσαρμογή του brand στις αξίες των πελατών


Με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Eaton Workshop που ανοίγει στην Ουάσιγκτον την ερχόμενη χρονιά και θα αποτελέσει το πρώτο ξενοδοχείο στον κόσμο για φιλελεύθερους., εκτιμάται ότι στους ταξιδιώτες πολυτελείας θα προσφέρονται υπηρεσίες που θα αντιπροσωπεύουν κάτι παραπάνω από την εμπορική τους διάσταση.

 

6. Ιδιαίτερη βαρύτητα στην ευεξία


Προσλήψεις περισσότερων γιατρών και διατροφολόγων και αναβάθμιση γυμναστηρίων είναι μερικά από τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουν τα μεγάλα ξενοδοχεία για να ικανοποιήσουν την όλο και μεγαλύτερη μάζα πελατών που νοιάζονται για την φυσική τους κατάσταση και ευεξία. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης οι υπηρεσίες βελτίωσης του ύπνου, νέας διατροφής και διαλογισμού.

 

7. Επικέντρωση στην ταξιδιωτική εμπειρία κι όχι απλά στα δωμάτια


Τα σύγχρονα ξενοδοχεία έχουν μεγαλύτερη συμβολή στην ταξιδιωτική εμπειρία από τη φιλοξενία. Τα ξενοδοχεία θα επιδιώκουν όλο και περισσότερο να γεμίζουν τα προγράμματά τους με εμπειρίες και δραστηριότητες. Παράδειγμα της τάσης αυτής αποτελεί η στρατηγική επένδυση της Marriott στην PlacePass, η οποία προσφέρει 100.000 walking tours, ποδηλατικές εκδρομές και μαθήματα μαγειρικής σε 800 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ