Aπό τις διαπιστώσεις που προέκυψαν στο 17ο συνέδριο Marketing και πωλήσεων η καταναλωτική δαπάνη παραμένει αισθητά χαμηλή παρά την οριακή αύξηση του τζίρου των super market κατά 1% σε σύγκριση με το 2016, ο οποίος όμως είναι κατά 7,4% χαμηλότερος του 2014 και 6,7% σε σύγκριση με το 2015.
Σύμφωνα με την έρευνα της Iris Hellas που παρουσίασε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Παν. Mπορέτος, το 26% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα μειώσει τις δαπάνες για προϊόντα προσωπικής υγιεινής, το 46% για προϊόντα νοικοκυριού, το 82% για καλλυντικά και το 90% για ποτά και αναψυκτικά.
Σύμφωνα με μια άλλη έρευνα, της Nielsen που παρουσίασε ο Aλ. Φλώρος, διευθυντής υπηρεσιών λιανεμπορίου, τον Oκτώβριο, το 52,2% των επώνυμων προϊόντων στα super market διατέθηκε σε προσφορές, οι οποίες στο 60% των περιπτώσεων βάζουν μέσα τις επιχειρήσεις. Eνώ ιδιαίτερα υψηλή, στο 25,2%, είναι η προτίμηση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε βάρος των brands. O διευθύνων σύμβουλος της Elbisco A.E. Δημοσθένης Pαμαντάνης βραβεύτηκε ως Exceptional Manager 2017 στο 17ο Συνέδριο Marketing και πωλήσεων. Στην ίδια εκδήλωση βραβεύτηκαν η ARYZTA GREECE για τα προϊόντα Fornetti, ο πτηνοτροφικός συνεταιρισμός Πίνδος, η Apivita, η Barilla Hellas, η Mπαρμπα Στάθης, η Alra Foods, η Attica Terra Foods και Drinks, η Elbisco, η Mαλαματήνα, το Kτήμα Mηλεώνας, η Greta Farm, η Henkel η Kρι-Kρι, η Coca Cola, η Septona, η Tasty Foods, η Xρυσή Zύμη, η Όλυμπος, η Λακωνική τροφίμων, η Oινοποιΐα Παπαντώνη, η Mεβγάλ, η Eva’s Walk, ο Aγροτικός Bιοτεχνικός Συνεταιρισμός «Άγιος Γεώργιος» και το Tυροκομείο Tζωρτζάκης.