Η Swarovski έχει τις βάσεις της στην καινοτομία και η διαρκής προσπάθεια να εκπλήξει και να ικανοποιήσει τον καταναλωτή παραμένει το ίδιο ισχυρή με την εποχή που ιδρύθηκε η εταιρεία πριν 120 χρόνια. Φέτος τις γιορτές, η Swarovski ωθεί τα όρια της ψηφιακής εμπειρίας παίρνοντας μαζί της καταναλωτές στο Μιλάνο και στο Τορόντο σε ένα ιδιαίτερο ταξίδι διακοπών, όπως εξηγεί ο CEO, Robert Buchbauer:
«Είμαστε ένα πρωτοποριακό brand με εκπληκτική ιστορία και νεανικότατο πνεύμα. Η διαρκής αναζήτησή μας για καινοτομία ήταν πάντα κομβική για την επιτυχία μας. Δεν σταματάμε να ψάχνουμε νέους τρόπους για να ικανοποιήσουμε και να εκπλήξουμε τους καταναλωτές μας.
Αυτή την σεζόν πηγαίνουμε την εμπειρία αγορών του omnichannel σε ένα άλλο επίπεδο μέσα από το digital installation ενός χριστουγεννιάτικου δέντρου που μπορείτε να βρείτε στο Μιλάνο και στο Sparkle Pop-Up store στο Τορόντο.
Προκειμένου να διαχωρίσουμε την ψηφιακή διαδρομή από την εμπειρία στο κατάστημα, η έμφαση δίνεται στο να ενσωματώσουμε την ψηφιακή τεχνολογία στα καταστήματά μας με σκοπό να αξιοποιηθεί η δύναμη και των δύο καναλιών επικοινωνίας για να δημιουργηθεί μία πιο ισχυρή και πιο διαδραστική εμπειρία αγορών».
Μέσα από το νέο Sparkle Pop-Up store στον Καναδά και το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ιταλία, το brand ξεπερνά τους παραδοσιακούς κανόνες της λιανικής, όχι μόνο για να μετατρέψει τον ρόλο των καταστημάτων του αλλά και για να ενισχύσει την αλληλεπίδραση μεταξύ της φυσικής και της ψηφιακής εμπειρίας αγορών.
Ο Michele Molon, Executive Vice President Omnichannel & Commercial Operations, εξηγεί: «Πρόθεσή μας είναι να δημιουργήσουμε μία omnichannel εμπειρία που δίνει σάρκα και οστά στον ψηφιακό κόσμο μέσα από τα καταστήματα.
Από δοκιμές ψηφιακών προϊόντων και διαδραστική τεχνολογία μέχρι τον διαμοιρασμό στιγμών στα social media, θέλουμε οι καταναλωτές μας να βιώνουν κάθε πτυχή του brand με νέους και συναρπαστικούς τρόπους. Με το να σπάσουμε κάποιους κλασικούς κανόνες της αλυσίδας αγορών, μπορούμε να προσφέρουμε στους καταναλωτές μία ιδιαίτερα επιβλητική ευκαιρία αγορών κατά την οποία αλληλεπιδρούν με το προϊόν και στην συνέχεια το αποκτούν εξίσου εύκολα».
Sparkle Pop-Up Toronto
Το Sparkle Pop-Up store στο Τορόντο καλεί τους καταναλωτές να αποκτήσουν προϊόντα σε ένα online κατάστημα στο πλαίσιο ενός offline κόσμου, κάνοντας την σχέση μεταξύ φυσικών και ψηφιακών εμπειριών πιο συμπληρωματική από ποτέ. Εδώ, κανένα προϊόν δεν εκτίθεται.
Αντιθέτως, οι καταναλωτές μπαίνουν σε ένα εικονικό κατάστημα που συνδυάζει αισθητικά και διαδραστικά στοιχεία που το καθιστούν από μόνο του ένα μέρος-προορισμό.
Σε λιγότερα από 25 τετραγωνικά μέτρα, η Swarovski δημιουργεί μία πολυαισθητηριακή εμπειρία αγορών εμπλουτισμένη με τεχνολογίες αιχμής ενώ παράλληλα προσφέρει μία ξενάγηση των πολλών λειτουργιών και υπηρεσιών που παρέχονται μέσω του online καταστήματος του brand. Από engaging video walls μέχρι οθόνες αφής και από μηχανισμούς εύρεσης στυλ και διαδραστικούς ψηφιακούς καθρέφτες οι επισκέπτες μπορούν να πλοηγηθούν στις συλλογές και να κάνουν εικονικές δοκιμές προϊόντων.
Όταν αποφασίσουν ποια προϊόντα θα ήθελαν να αποκτήσουν, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία “click&collect/reserve”, να τα αγοράσουν από το Swarovski.com και να αποτυπώσουν την εμπειρία τους ποζάροντας στο selfie wall με το ακαταμάχητο στυλ τους.
Το χριστουγεννιάτικο δέντρο της Swarovski στο Μιλάνο
Η Swarovski φημίζεται παγκοσμίως για τα εκθαμβωτικά χριστουγεννιάτικα δέντρα που δημιουργεί. Τις φετινές γιορτές, οι φίλοι της Swarovski στην Galleria Vittorio Emanuele στο Μιλάνο θα έχουν την ευκαιρία να βυθιστούν στην ψηφιακή Swarovski Crystal Wonderland. Ένας διαδραστικός εικονικός «παιδότοπος» περιβάλλει την βάση του χριστουγεννιάτικου δέντρου και περιλαμβάνει τοίχους παιχνιδιών, ευχών, εύρεσης στυλ και selfie φωτογραφιών. Επιπλέον, δέκα βιτρίνες παρουσιάζουν μοναδικές εκθέσεις κοσμημάτων, ρολογιών και κρυστάλλινων δημιουργιών μαζί με μοναδικά κομμάτια από παλαιότερες συλλογές της Swarovski κάνοντας μία ιστορική αναδρομή στην πλούσια κληρονομιά του brand.
Η Swarovski προχώρησε ένα ψηφιακό βήμα μπροστά προσκαλώντας την παγκοσμίου φήμης influencer, Chiara Ferragni να παρευρεθεί στην τελετή εγκαινίων του χριστουγεννιάτικου δέντρου την πρώτη ημέρα του Δεκέμβρη.
Η Ferragni μοιράστηκε την φαντασμαγορική έναρξη του installation με την κοινότητά της μέσω των social media διοχετεύοντας μία τολμηρή προοπτική του brand, η οποία αναμένεται να φέρει πιο κοντά τους millennials με τις συλλογές και το περιβάλλον της Swarovski.
Από την άλλη, οι στρατηγικές συνεργασίες με σημαντικούς influencers είναι ένας άλλος τρόπος για την Swarovski να εκφράσει την μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή και να προωθήσει κατάλληλα το πλήθος των δραστηριοτήτων της.
Γνωρίζοντας καλά πως οι καταναλωτές του σήμερα συνδυάζουν τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο, η Swarovski επιδιώκει να δημιουργήσει μία νέα εντυπωσιακή εμπειρία αγορών που προσφέρει ένα τεχνολογικά πλούσιο κράμα διαδραστικότητας, ψυχαγωγίας και εύκολων αγορών. Τα σημεία πωλήσεων έχουν μετατραπεί σε προορισμούς που αποκαλύπτουν την κληρονομιά του brand σε ένα μοντέρνο και καινοτόμο περιβάλλον, κάνοντας τους καταναλωτές να θέλουν να αφιερώσουν χρόνο και χρήματα.