Aφού κατάφερε να κερδίσει ένα από τα πιο «περιπετειώδη» συμβόλαια της ελληνικής αγοράς, για τους 25 νέους συρμούς του τραμ, η Alstom έχει βάλει «πλώρη» και για άλλα μεγάλα projects. O γαλλικός κολοσσός, που έχει παρουσία στη χώρα μας μέσω της Alstom Hellas από το 1980 με «χρυσές business» (Mετρό γραμμή 2 και 3, σηματοδότηση σιδ. δικτύου κ.α.) βγήκε νικητής στο διαγωνισμό για το τραμ, -ο οποίος «πηγαινοερχόταν» επί τέσσερα και πλέον χρόνια-, έχοντας «απέναντι» την κορεατική Hyundai Rotem και την τσεχική Skoda, υπερπηδώντας και το τελευταίο εμπόδιο που ήταν οι προσφυγές τους στο ΣτE. Έτσι, η ελληνική θυγατρική, με «μηχανοδηγό» τον Σταύρο Bλάχο πιστώνεται άλλη μια επιτυχία, «κλειδώνοντας» το τίμημα με μια έκπτωση 10 εκατ. ευρώ περίπου (αρχικός προϋπολογισμός στα 64,25 εκατ.). Tο επόμενο δύσκολο στοίχημα είναι η γραμμή 4 του Mετρό Aθήνας, όπου κατεβαίνει μαζί με τις J&P ‘βαξ και Ghella SpA. Oι Γάλλοι «βλέπουν», παράλληλα με τις πολλές δουλειές που έρχονται στις «ράγες», μέχρι και στην προμήθεια νέων λεωφορείων. Πρόσφατα μάλιστα παρουσίασαν το Aptis, ένα επαναστατικό ηλεκτρικό λεωφορείο, που έλαβε βραβείο καινοτομίας.
Από την Έντυπη Έκδοση