Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η υπαγωγή στις διαδικασίες στρατηγικών επενδύσεων του ν. 3894/2010 του επενδυτικού σχεδίου της Vodafone για την «ανάπτυξη και λειτουργία δικτύου Νέας Γενιάς σταθερής τηλεφωνίας (NGA)», σε συνέχεια της σχετικής απόφασης της Διυπουργικής Επιτροπής Στρατηγικών Επενδύσεων.
Πρόκειται για την κατασκευή δικτύου οπτικών ινών νέας γενιάς σταθερής τηλεφωνίας σε περίπου 25 αστικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα, προϋπολογισμού 61,4 εκατ. ευρώ. Σχέδιο το οποίο εντάσσεται στο συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα της Vodafone Ελλάδος ύψους 500 εκατ. ευρώ έως το 2020.
Ως προς τις οικονομικες επιδόσεις της εταιρείας, κατά την περίοδο 1-4-2016 έως 31-3-2017 (διαχειριστική περίοδος 2017), η VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ είχε κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 1,2% σε σχέση με την προηγούμενη διαχειριστική περίοδο, φθάνοντας τα 853,4 εκατ.ευρώ.
Το μικτό κέρδος αυξήθηκε σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο κατά 6,8%, ενώ τα κέρδη προ φόρων έφθασαν τα 5,4 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών προ φόρων 15,9 εκατ.ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Όπως επισημαίνεται στην ετήσια έκθεση της εταιρείας για το επόμενο έτος «θα συνεχίσει να εφαρμόζει την επιτυχημένη στρατηγική της, εστιάζοντας στην ανάπτυξη δικτύων σταθερής και κινητής τηλεφωνίας για την κάλυψη όλων των συνδρομητών της με υψηλές ταχύτητες δεδομένων, στην περαιτέρω ανάπτυξη συνδυαστικών υπηρεσιών μέσω της αύξησης των συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας/internet και τηλεόρασης, στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών που να καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες των συνδρομητών, και στη συνεχή επένδυση στην καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών της αγοράς.
Σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής αυτής αποτελεί η επιτάχυνση της ανάπτυξης του νέου δικτύου NGA της Εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα και Βόλο, καθώς και η εισαγωγή για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε ευρεία κλίμακα, υπηρεσιών Fiber to the Home, που αποτελούν τον πλέον προηγμένο τρόπο παροχής υπηρεσιών internet υπέρ-υψηλής ταχύτητας.
Χάρη στο ιδιόκτητο δίκτυο NGA που αναπτύσσει, η Vodafone Ελλάδας προσβλέπει τόσο σε βελτίωση των εμπορικών της επιδόσεων στον τομέα της λιανικής, όσο και στην ανάπτυξη νέων εσόδων από την παροχή χονδρικών υπηρεσιών προς άλλους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και internet».