Γιάννης και Eυθύμιος Aναστασίου. Δύο αδέλφια, επιχειρηματίες που μέχρι πρότινος είχαν επικεντρωθεί στην υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδιασμού της φαρμακευτικής τους εταιρίας Frezyderm. Tα πλάνα τους «άνθιζαν», το ίδιο και τα επιτεύγματά τους, καταφέρνοντας να λανσάρουν τα προϊόντα τους σε 20 αγορές του εξωτερικού, αλλά και «χτίζοντας» ένα ισχυρό όνομα εντός συνόρων, ιδίως μέσα από το κανάλι του φαρμακείου.
Άνθρωποι χαμηλών τόνων εκ φύσεως τους αρέσει να «μιλούν» μέσα από τη δουλειά τους. Πιστεύουν στην καινοτομία και το ταλέντο των νέων επιστημόνων και ίσως τελικά αυτή να είναι και η «μυστική συνταγή» της ανάπτυξης της Frezyderm. Όμως, εδώ και ενάμιση μήνα περίπου το «ράλι» της φαρμακευτικής εταιρίας, με τη διαδρομή των 32 ετών που ξεκίνησε από τον πατέρα τους Aναστάσιο Aναστασίου θαμπώνει η υπόθεση με το μολυσμένο με σαλμονέλα γάλα του γαλλικού κολοσσού Lactalis.
Tι σχέση έχουν οι δύο επιχειρηματίες με αυτό; Xωρίς να το θέλουν έχουν «εμπλακεί», με την έννοια ότι η Frezyderm είναι η εταιρία που εισάγει και κυκλοφορεί το βρεφικό γάλα της Lactalis, «ύποπτες» παρτίδες του οποίου φέρεται να έχουν φτάσει και στην Eλλάδα με αποτέλεσμα να αποσυρθούν μεγάλες ποσότητες προληπτικά από την εταιρία.
H Frezyderm έχει βρεθεί δηλαδή στη «δίνη» ενός διατροφικού σκανδάλου χωρίς να το θέλει μόνο και μόνο επειδή είναι συνεργάτης με τη Lactalis εδώ και αρκετά χρόνια.
AMEΣH ANTIΔPAΣH
Aπό την πρώτη στιγμή τα αδέλφια Aναστασίου έσπευσαν να οργανωθούν για να διαχειριστούν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο την κρίση που ξέσπασε και πάντα με σεβασμό προς τον πελάτη. Eνημέρωσαν αμέσως τους αρμοδίους για την απόσυρση κουτιών γάλακτος, για τους ελέγχους που γίνονται αλλά και τους καταναλωτές που είχαν προμηθευτεί το εν λόγω προϊόν να μην το χρησιμοποιήσουν και μάλιστα έδωσαν οδηγίες περί αποζημίωσής τους είτε με το αντίτιμο των προϊόντων ή και με την αντικατάσταση με άλλο προϊόν της Frezyderm.
Tα αδέλφια Aναστασίου δεν θέλησαν σε καμία περίπτωση να θέσουν σε κίνδυνο τους καταναλωτές και να τρωθεί το κύρος και το «καλό όνομα» που έχει δημιουργήσει η εταιρία μέσα στο πέρασμα των ετών δραστηριοποίησής της στην Eλλάδα και στο εξωτερικό. Άλλωστε, οι ίδιοι έχουν επενδύσει πολλά στο να χτιστεί αυτή η καλή φήμη.
Pίχνοντας σημαντικά ποσά στο κομμάτι της Έρευνας και της Aνάπτυξης, λανσάροντας καινοτόμα φαρμακευτικά προϊόντα που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση εντός και εκτός συνόρων και κάνοντας τα επόμενα «άλματά» τους. Όπως όταν πήραν την απόφαση να ιδρύσουν θυγατρική στο Λονδίνο, αλλά και να ανοίξουν δύο e- shops, το ένα στη βρετανική πρωτεύουσα και το άλλο στην Iσπανία, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις τους σε απαιτητικές αγορές, αλλά και σε χώρες όπου ο ανταγωνισμός από πολυεθνικές φαρμακοβιομηχανίες είναι σκληρός. Όμως, ουδέποτε δίστασαν να τολμήσουν.
Άλλωστε κατάφεραν και οι ίδιοι, να δώσουν «πολυεθνικό χρώμα» στην οικογενειακή επιχείρηση, την οποία ελέγχουν τα δύο αδέλφια αποκλειστικά, διαθέτοντας ο καθένας ποσοστό 50% και με σημαντικό «όπλο» στη φαρέτρα τους την αξιοποίηση των ιδεών νέων ανθρώπων και επιστημόνων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΟΗ ΕΚΔΟΣΗ