Ο chief executive της Carrefour, Alexandre Bompard ανακοίνωσε λεπτομέρειες του πενταετούς πλάνου αναδιάρθρωσης του retail ομίλου, που αποκαλείται “Carrefour 2022” και προβλέπει εξορθολογισμό στα κεντρικά του γραφεία, αύξηση του e-commerce τζίρου τροφίμων στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ και ανάπτυξη νέων συνεργασιών σε Ευρώπη και Ασία.
Το πλάνο βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: ο πρώτος αφορά στην απλοποίηση της πργάνωσης, μέσω μείωσης της πολυπλοκότητας σε διάφορα κεντρικά γραφεία ανά τον κόσμο. Ο δεύτερος πυλώνας αφορά στην επίτευξη στόχων παραγωγικότητας κι ανταγωνιστικότητας, με τον όμιλο να υιοθετεί ένα σχέδιο μείωσης κόστους ύψους 2 δισ. ευρώ ανά έτος ως το 2020.
Ακολούθως, η Carrefour σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα πολυκαναλικό περιβάλλον, που περιλαμβάνει επενδύσεις για την “ελκυστικότητα των hypermarkets”, ενώ βάρος θα πέσει και στην ανάπτυξη του ψηφιακού καναλιού, με στόχο την επίτευξη e-commerce πωλήσεων τροφίμων αξίας 5 δισ. ευρώ ανά έτος ως το 2022.
Τέλος, ο όμιλος επιθυμεί να προωθήσει την “ποιότητα τροφίμων”, αυξάνοντας την ποικιλία σειρών ιδιωτικής ετικέτας.