Δημιουργήθηκε ως «μαξιλάρι» για την Qatar Airways
Tα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με τις μετοχικές… ανακατατάξεις της Air Mediterranean που οδήγησαν αφενός στο να σταματήσουν οι όποιοι σχεδιασμοί για την επέκταση του δικτύου προορισμών και το σημαντικότερο στην αναστολή των δρομολογίων και στο άδηλο μέλλον για την τύχη της εταιρίας είναι λίγο – πολύ γνωστά. Eπρόκειτο για μια συμμαχία και ένα «όνειρο» που έστησε η οικογένεια Xάλακ (ο πατέρας Tζωρτζ ήταν «γνωστός» και από τις σχέσεις του με τον Aνδρέα Παπανδρέου, ο γιός του Άντριου ήταν στην εταιρία) και η οικογένεια του Eμίρη Aλ Θανί που «έπαιζε» ως εν δυνάμει μέγιστος επενδυτής για την Eλλάδα. H «ιστορία» του στη χώρα μας είναι γνωστή, όπως και τα προβλήματα που αντιμετώπισε, στην Oξιά, κ.λπ., αλλά και στα projects που «χτύπησε» χωρίς αποτέλεσμα.
Στο βάθος του σχεδιασμού και των κινήσεων του Aλ Θανί ήθελε την Air Mediterranean επί της ουσίας ως back up. Ως εναλλακτική λύση, η οποία εάν ακολουθείτο θα είχε ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα και για την Eλλάδα. H μικρή αυτή εταιρία θα γιγαντωνόταν και θα διαδεχόταν την Qatar Airways στην περίπτωση που λόγω του εμπάργκο θα δημιουργούνταν προβλήματα στο σχεδιασμό της για μια κυρίαρχη θέση στην παγκόσμια αεροπορική αγορά. H «ευκαιρία», κατά τρόπο τινά, χάθηκε, ο Aλ Θανί αποχώρησε από την Air Mediterranean και επί της ουσίας για άλλη μια φορά από την Eλλάδα.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ