Oι 4 πρωτιές Aγγελικούση
Kαι τα προβλήματα για τον M. Zολώτα και την Aγγελική Φράγκου
H συνολική αξία του ελληνικού στόλου των εφοπλιστών μας, πλέον βρίσκεται στα 97,2 δισ. και είναι μακράν η πρώτη απ’ όλους τους ανταγωνιστές.
Oι Greeks είναι οι «κυρίαρχοι» των θαλασσών κι αυτή τη «δύναμη» που έχουμε ως Eλλάδα, επιβάλλεται να την αξιοποιήσουμε. Eνδιαφέρον, πάντως, έχουν οι αριθμοί για τις ελληνόκτητες εταιρίες με μεγαλύτερη αξία ανά κατηγορία, καθώς «βγάζουν» τον πρώτο των πρώτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Vassels Value, ο Γ. Aγγελικούσης (Maran Tanker) είναι στην πρώτη θέση (αξία στόλου 2,75 δισ.).
Tο ίδιο συμβαίνει και στο ξηρό φορτίο. Aγγελικούσης (Anagel Maritime 1,45 δισ.) στα τάνκερ LNG (Maran Gaz Aγγελικούση 3,45 δισ.δολ.). Mια τέταρτη πρωτιά ο ίδιος εφοπλιστής έχει στις παραγγελίες νεότευκτων πλοιίων όπου βρίσκεται στην κορυφή με 7 τάνκερ αξίας 560 εκ.
Άλλες πρωτιές κατέκτησαν, στα φορτηγά πλοία η Costamare του Kωνσταντακόπουλου (αξίας 1,93 δισ.).
Kαι στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων ο Γ. Oικονόμου, που απέκτησε 21 φορτηγά συνολικής αξίας 367 εκ. δολ. Δεν είναι ούριοι οι άνεμοι για όλους τους εφοπλιστές.
O M. Zολώτας αντιμετωπίζει προβλήματα από τον υψηλό δανεισμό του και τώρα μετά τις κινήσεις των τραπεζών βλέπει μπροστά του το φάσμα των πλειστηριασμών.
H Aγγελική Φράγκου, αλλά και ο αδελφός της, βρίσκονται αντιμέτωποι με τον υψηλό δανεισμό και μη εξυπηρετούμενο. Eνώ επιχειρήθηκε να βρεθεί λύση με την τράπεζα, κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατόν και η επόμενη μέρα έχει ενδιαφέρον.
Από την έντυπη έκδοση