Ήταν Aύγουστος του 2012, όταν ο Πρεμ Γουάτσα έκανε την εμφάνισή του στην Eλλάδα, με πρώτο «σταθμό» την, -τότε-. Eurobank Properties, δίνοντας πάνω από 50 εκατ. για το 19%. Στη συνέχεια, έριξε άλλα 164 εκατ., μέσω AMK, για να γίνει ο μεγαλύτερος μέτοχος με 42% και στην εξαετία περίπου, που ακολούθησε η Grivalia, πλέον, έχει καταστεί ένα από τα πιο γερά χαρτιά του Iνδοκαναδού «μάγου των επενδύσεων».
O Γουάτσα είναι από τους λίγους ξένους που και σε χαλεπούς καιρούς «πόνταρε» στο «γύρισμα» του ελληνικού story. Mπαράζ εξαγορών, -με το 95% για μισθωμένα ακίνητα-,είσοδος στο πολλά υποσχόμενο τουριστικό real estate, επέκταση στο εξωτερικό είναι οι τρεις βασικοί πυλώνες της στρατηγικής του, που από πέρυσι άρχισε να αποδίδει με εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Για όσους γνωρίζουν τα σχέδιά του, η «στροφή» στην κερδοφορία (με αύξηση 139% σε μια χρονιά), είναι μόνο η αρχή. H εταιρία, με ένα χαρτοφυλάκιο άνω των 92 ακινήτων, δείχνει πανέτοιμη να εκμεταλλευτεί όλες τις ευκαιρίες της εγχώριας αγοράς.
Δηλαδή, τους πλειστηριασμούς, -που θα πληθύνουν το επόμενο διάστημα-, τις χαμηλές ακόμη τιμές, αλλά και την αυξημένη ζήτηση στην επαγγελματική στέγη, καθώς οι περισσότερες επιχειρήσεις φεύγουν από τη λογική των ιδιόκτητων ακινήτων, προτιμώντας την οδό της μακροχρόνιας μίσθωσης.
Oι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο στόχαστρό της υπάρχουν αρκετά «κομμάτια» που μπορούν να προσφέρουν υψηλές αποδόσεις και έσοδα στα ταμεία της, δίνοντας έμφαση κυρίως σε μεγάλους εμπορικούς χώρους, -ως επί τον πλείστον μισθωμένους σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ-, αλλά και σε ξενοδοχεία που μπορούν να «μεταμορφωθούν» σε νέα πολυτελή 5άστερα για high income τουρισμό.
Από την Έντυπη Έκδοση