“Αισθητικό λιφτινγκ” με ταυτόχρονη αναβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών της πραγματοποιεί η Lufthansa με αλλαγές στα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εμφάνιση. Στο πλαίσιο αυτό, προέβη σε αλλαγές στο ντιζάιν, στα χρώματα, ακόμα και στο ιστορικό λογότυπο του αερομεταφορέα.
Συγκεκριμένα, το σκούρο μπλε γίνεται το κύριο χρώμα του brand, με το κίτρινο να έχει εμφατικό ρόλο. Όλος ο στόλος της Lufthansa θα ντυθεί με τα νέα χρώματα έπειτα από σχεδόν 30 χρόνια. Τέλος, με την ευκαιρία και της 100ης επετείου του διάσημου γερανού της, κάθε λεπτομέρεια του σήματος επανασχεδιάστηκε, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.
Στην καμπίνα, οι επιβάτες θα διακρίνουν άμεσα τη νέα εταιρική ταυτότητα στην στολή του πληρώματος που πλέον θα συμπληρώνεται με νέα – στην πλειοψηφία τους κίτρινα – αξεσουάρ. Τα υπόλοιπα είδη όπως τα σκεύη, τα σετ ατομικής υγιεινής (amenities), οι κουβέρτες ή οι μαξιλαροθήκες θα φέρουν το νέο σχέδιο στο μέλλον. Περίπου 160 εκατομμύρια αντικείμενα θα αλλάξουν την παραδοσιακή λογοτύπησή τους με τη νέα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Μια σημαντική πρόκληση στον σχεδιασμό της νέας εταιρικής ταυτότητας ήταν οι απαιτήσεις του ψηφιακού κόσμου του μέλλοντος. Εκτός από τη τεχνική βελτιστοποίηση του σήματος του γερανού, ώστε να ικανοποιούνται οι προδιαγραφές των σύγχρονων ψηφιακών μέσων, η Lufthansa έχει αναπτύξει τη δική της γραμματοσειρά, η οποία είναι ιδιαίτερα εύκολη στην ανάγνωση σε κινητές συσκευές ή Smartwatches.
“Ο γερανός ήταν πάντα το χαρακτηριστικό μας έμβλημα αντιπροσωπεύοντας την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών της Lufthansa. Μέχρι σήμερα συνεχίζει να συμβολίζει την υψηλή ποιότητα, την άριστη εξυπηρέτηση, την ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, την αξιοπιστία, το καινοτόμο πνεύμα και την εμπιστοσύνη”, δήλωσε ο πρόεδρος της Lufthansa, κ. Carsten Spohr την Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο των δύο μεγάλων εκδηλώσεων στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου.