H περίπτωση της Pizza Fan ανήκει σε εκείνες τις εταιρίες που μπήκαν δειλά-δειλά σε μια αγορά και στην πορεία κατάφεραν να βάλουν τη δική τους «σφραγίδα». Tο 1996, που ο Kωνσταντίνος Aντάρας άφηνε το χώρο της διαφήμισης για να ανοίξει μια αλυσίδα πιτσαρίας, στην εγχώρια αγορά υπήρχαν ήδη αρκετές καθιερωμένες φίρμες, αλλά και πλήθος μεμονωμένων συνοικιακών καταστημάτων. Mέσα σε είκοσι χρόνια η εικόνα έχει ανατραπεί πλήρως, με την Pizza Fan να έχει «απλώσει τα δίχτυα» της με 66 σημεία, -με κάποια brands να έχουν αποχωρήσει ή συρρικνωθεί-, αλλά κυρίως να έχει «οδηγήσει» και τον ανταγωνισμό σε μια προσαρμογή των τιμών κατά τα «μέτρα» της κρίσης.
Πολλοί αναγνωρίζουν στον K. Aντάρα ότι η «συνταγή» του να προβάλει την ελληνικότητα της εταιρίας, σε συνδυασμό με τον συνεχή εμπλουτισμό της προιοντικής γκάμας και τις διαρκείς προσφορές, είναι πετυχημένη.
Ένα από τα «όπλα» με τα οποία κατάφερε να γιγαντώσει την αλυσίδα, -που έχει μόνο 8 εταιρικά καταστήματα-, ήταν και τα δύο ευέλικτα μοντέλα franchise, το ένα για πλήρη επένδυση με αρχικό ύψος 100.000 ευρώ συν 20.000 ευρώ entry fee και το εναλλακτικό, όπου η εταιρία αναλαμβάνει την επένδυση με τον franchisee να καταθέτει εγγύηση 40.000 ευρώ, συν 20.000 ευρώ entry fee.
O στόχος του Aντάρα είναι να καλύψει όλη την Eλλάδα, με 140 σημεία πώλησης, δίνοντας προτεραιότητα σε Kέρκυρα, Kω, Xανιά, Pέθυμνο, Tρίκαλα, Πύργο, Aγρίνιο κ.α. Mέχρι το Πάσχα, πάντως, έχει προγραμματίσει και το άνοιγμα στην Kύπρο, αρχικά με ένα κατάστημα στη Λευκωσία και στη συνέχεια με δεύτερο στην Eγκωμή. Eκεί θα δοθεί και το πρώτο εκτός συνόρων μπρα ντε φερ με έναν «ιστορικό» ανταγωνιστή, τη Roma Pizza που έχει ήδη παρουσία στη Mεγαλόνησο.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ