Τον όγκο πωλήσεων κατάφερε να αυξήσει ο όμιλος Χαλκόρ ΑΕ, για τη χρήση 2010, καθώς και να κερδίσει μερίδιο αγοράς, παρά τις αρνητικές οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα και το δύσκολο περιβάλλον σε Δυτική και ΝΑ Ευρώπη, όπως επεσήμαναν εκπρόσωποι της εταιρείας στη σημερινή προγραμματισμένη ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, έγινε αναφορά, μεταξύ άλλων, και στις σύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις, που διαθέτει ο όμιλος σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και στην ποικιλία των προϊόντων, που παράγει, αλλά και στο εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεών του.
Παρουσιάστηκε, επίσης, το επενδυτικό πλάνο του ομίλου, τα τελευταία χρόνια, το οποίο συνολικά, την τελευταία δεκαετία, έχει ξεπεράσει τα 350 εκατ. ευρώ, προσανατολισμένο στην παραγωγή διαφοροποιημένων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής.
Το 2010, ο όμιλος προχώρησε σε περιορισμένες επενδυτικές δαπάνες, οι οποίες περιελάμβαναν, κυρίως κάποιες αναγκαίες βελτιώσεις – αναβαθμίσεις σε υφιστάμενο μηχανολογικό εξοπλισμό. Το συνολικό ύψος αυτών των επενδύσεων διαμορφώθηκε στα 13 εκατ. ευρώ περίπου.
Κλείνοντας την παρουσίαση, παρουσιάστηκαν τα τελευταία δημοσιευμένα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2011, τα οποία επηρεάστηκαν θετικά από τις αυξημένες εξαγωγές, τη βελτίωση των περιθωρίων στις πωλήσεις εκτός Ελλάδας, λόγω της βελτίωσης του μείγματος υπέρ των βιομηχανικών προϊόντων και την αύξηση των τιμών κατεργασίας.
Όσον αφορά το υπόλοιπο του 2011, εκτιμάται ότι, δεδομένων των δύσκολων συνθηκών, που εξακολουθούν να επικρατούν στο εσωτερικό, ο όμιλος θα συνεχίσει να εφαρμόζει το στρατηγικό σχεδιασμό του, που συνίσταται στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, στην ανάπτυξη προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, καθώς και στην ενίσχυση της δραστηριότητάς του εκτός Ελλάδας, όπου τα σημάδια ανάκαμψης είναι περισσότερο ορατά.