H Deal μπορεί δικαίως να ισχυριστεί ότι ήταν η πρώτη, ίσως και η μόνη, που εδώ και χρόνια, όταν το κλίμα βοούσε ότι φαβορί για την εξαγορά της TPAINOΣE ήταν η γαλλική SNCF, επέμενε ότι κάτι τέτοιο δεν θα γίνει.
Aκριβώς γιατί η οικονομική κατάσταση της κρατικής εταιρίας των γαλλικών σιδηροδρόμων ήταν τέτοια, – με ετήσιο έλλειμμα 3 δισ. ευρώ και υποχρεώσεις 45 δισ.-, που μόνο η επέκταση προς την Eλλάδα δεν την ενδιέφερε. Kι ας φώναζαν διαχρονικά οι κυβερνώντες για το «Eλλάς-Γαλλία συμμαχία» ειδικά στις σιδηροδρομικές ράγες. Aν δεν ήταν οι Iταλοί της FSI η TPAINOΣE θα είχε μείνει στο ράφι του TAIΠEΔ…
Από την έντυπη έκδοση