Μια πρωτοποριακή τεχνολογία από το μέλλον ετοιμάζεται να λανσάρει η πολυεθνική αλυσίδα Zara στα καταστήματα της, με στόχο να προσελκύσει το δυναμικό κοινό των 30άρηδων και των millenials που χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο εφαρμογές των smartphnes στην καθημερινότητα του.
Όπως ανακοίνωσε χθες, από τον Απρίλιο, ορισμένα καταστήματά της θα εμπλουτισθούν με την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality). Πρόκειται για βιτρίνες ενισχυμένες με ειδικούς αισθητήρες, που έχουν την δυνατότητα όταν οι πελάτες στρέφουν την οθόνη του κινητού τους πάνω τους, να προβάλλουν μοντέλα να φοράνε τα επιλεγμένα ρούχα.
Έτσι οι εξαπλωμένοι με την ειδική εφαρμογή πελάτες θα μπορούν να παίρνουν μια καλύτερη ιδέα για το τι να αγοράσουν, βλέποντας στο κινητό τους την εφαρμογή των ρούχων πάνω σε μοντέλα. Η ίδια τεχνολογία θα επιτρέπει στα μοντέλα να εμφανίζονται σε αναδυόμενες διαφημίσεις για πακέτα ηλεκτρονικών αγορών που θα παρουσιάζουν στους πελάτες, εναλλακτικά εξαρτήματα.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, οι βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας θα δημιουργηθούν σε 120 καταστήματα σε διάφορες χώρες, αρχής γενομένης από τις 18 Απριλίου, όπως έκανε γνωστό η εταιρεία λιανεμπορίου Inditex, στην οποία ανήκει η Zara.