Η κοινοπραξία της Μηχανικής του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου, με την GD Infrastrutture επικράτησε στον διαγωνισμό για το 8ο και τελευταίο τμήμα του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, όπου συμμετείχαν οκτώ σχήματα και όμιλοι.
Το ελληνο-ιταλικό σχήμα με έκπτωση 52,42% αναδείχθηκε μειοδότης για το κομμάτι Μιντιλόγλι – ΒΙΠΕ Πάτρας, αρχικού προυπολογισμού 74,4 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησαν, σύμφωνα με τις πληροφορίες της Dealnews.gr η κοινοπραξία Θεμέλη Α.Ε.-Ελληνική Υδροκατασκευή, με έκπτωση 46,78% και η κοινοπραξία Ξανθάκης ΑΤΕ-Ιντερκάτ με έκπτωση 46,20%.